کد خبر : 1547537 | 30 مرداد 1397 ساعت 16:16 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

پای استاندار به میان نیامد؛

ذوب‌آهن، سپاهان را اذیت نکرد

باشگاه ذوب آهن تعامل خوبی با رقیب همشهری برای برگزاری دیدار این تیم در ورزشگاه فولادشهر نشان داد.

ذوب‌آهن، سپاهان را اذیت نکرد 

به گزارش "ورزش سه"، کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان در نهایت سبب شد تا مدیران باشگاه سپاهان به این نتیجه برسند که بازی در نقش جهان با شرایط فعلی می تواند در نتیجه گیری این تیم تاثیر منفی داشته باشد و از همین رو تصمیم بر این شد تا دیدار سپاهان برابر تراکتورسازی به ورزشگاه فولادشهر انتقال پیدا کند؛ ورزشگاهی که در هفته چهارم میزبان طلایی پوشان مقابل ذوب آهن بود و برای سپاهانی ها و امیرقلعه نویی به واسطه حضور چند ساله غریبه نیست. این موضوع و درخواست سپاهانی ها البته بدون ایجاد هیچ مشکلی از سوی باشگاه ذوب آهن پذیرفته شد؛ در صورتی که سال گذشته ذوب آهن به سختی توانست مجوز انجام چند بازی خود را در نقش جهان را بگیرد.


سال گذشته ذوب آهن به دلیل ترمیم چمن ورزشگاه فولادشهر که باید تا قبل از بازی های آسیایی این تیم آماده می شد، مجبور به تغییر محل برگزاری دیدارهای خانگی خود و از مسئولان باشگاه سپاهان تقاضا کرد تا نقش جهان را برای میزبانی چند مسابقه در اختیار آنها قرار بدهند.


این درخواست البته به سادگی با موافقت مدیران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مواجه نشد، چرا که رقم درخواستی آنها از نظر سعید آذری بیشتر از توان مالی باشگاه ذوب آهن بود. این موضوع تا جایی ادامه پیدا کرد که مدیرعامل ذوب آهن از انجام دیدارهای خانگی تیمش در ورزشگاه یادگار امام قم خبر داد ولی در نهایت این مشکل با وساطت استاندار وقت استان اصفهان و همینطور تعامل سبحانی مدیریت شرکت فولاد مبارکه خاتمه یافت و ذوب آهن در نقش جهان از حریفان خود میزبانی کرد.


کمتر از یک سال پس از این ماجرا حالا ذوب آهنی ها تعامل بیشتری با رقیب همشهری خود نشان دادند و اجازه دادند تا دیدار سپاهان برابر تراکتورسازی در ورزشگاه فولادشهر برگزار شود؛ البته بدون اینکه پای استاندار به میان بیاید.

دیدگاه‌ها