کد خبر : 1547539 | 30 مرداد 1397 ساعت 16:27 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر دوباره در کادر فنی تیم ملی آرژانتین

چندی پیش بود که آیمار و اسکالونی به عنوان جانشینان موقت سامپائولی در تیم ملی آرژانتین معرفی شدند.

تغییر دوباره در کادر فنی تیم ملی آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال آرژانتین بازهم تصمیم جدیدی در رابطه با کادر فنی تیم ملی گرفت. AFA اعلام کرد والتر ساموئل دستیار لیونل اسکالونی خواهد شد. مدافع پیشین آلبی سلسته جایگزین پابلو آیمار در تیم ملی می شود. هافبک پیشین تیم ملی آرژانتین دوباره به هدایت تیم زیر ۱۷ سال خواهد پرداخت که در ژانویه باید در جام سودآمریکانو شرکت کند.

 

 

1324177

 

 

دو هفته پیش فدراسیون فوتبال آرژانتین پس از برکناری خورخه سامپائولی هدایت تیم ملی را به صورت موقت به اسکالونی و آیمار سپرد. دو سرمربی قرار بود هدایت تیم ملی را تا پایان سال ۲۰۱۸ و در دیدارهای دوستانه سپتامبر برابر گواتمالا و کلمبیا بر عهده داشته باشند.

 

آیمار پیش از این نیز اعلام کرده بود تنها در این دو دیدار دوستانه در کنار اسکالونی خواهد بود و می خواهد در تیم های پایه به کار خود ادامه دهد. در نهایت اسکالونی تصمیم گرفت به دنبال دستیار جدیدی برای خود باشد و ساموئل را انتخاب کرد. مدافع پیشین آلبی سلسته سابقه‌ای در مربیگری ندارد و اکنون در ایتالیا به سر می برد. او در این هفته به آرژانتین سفر خواهد کرد تا قرارداد خود را امضا کند.

اسکالونی امروز در نخستین نشست خبری خود به عنوان سرمربی حاضر خواهد شد و درباره فهرست جدید تیم ملی و دیگر موضوعات صحبت خواهد کرد. 

دیدگاه‌ها