کد خبر : 1547544 | 30 مرداد 1397 ساعت 16:36 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

چهار تراکتوری سپاهان به تیم سابق رسیدند

دو تیم تراکتورسازی و سپاهان در شرایطی به هم رسیده اند که چهار بازیکن سابق قرمزپوشان تبریزی مقابل تیم سابق خود به میدان خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در پایان لیگ شانزدهم سعید آقایی از تیم تراکتورسازی راهی سپاهان شد تا روند حضور بازیکنان این تیم در اصفهان آغاز شود.


پس از اینکه امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپاهان انتخاب شد، سه بازیکن دیگر تراکتورسازی هم که سابقه کار با امیرقلعه نویی در این تیم را داشتند به این تیم اضافه شدند تا سرمربی سپاهان با بازیکنانی کار کند که شناخت بیشتری از آنها دارد.

 

1329323


مهدی کیانی و محمد ایران پوریان دو بازیکنی بودند که با پایان لیگ هفدهم به سپاهان اضافه شدند و خالد شفیعی هم پس از یک نیم فصل حضور در فوتبال کره و ذوب آهن به سپاهان پیوست. 


روز جمعه تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه فولادشهر میزبانی از تراکتورسازی را برعهده خواهد داشت؛ دیداری که سه امتیاز آن برای هر دو تیم از اهمیت بسیاری برخوردار است و بی شک انتظار انجام دیداری زیبا وجود دارد؛ دیداری که حساسیت ها و هیجان آن با توجه به حضور 4 بازیکن تراکتورسازی که به احتمال فراوان سه تای آنها از ابتدا در ترکیب اصلی قرار خواهند داشت و همینطور حضور بازیکنانی نظیر شجاعی و دژاگه بیشتر هم خواهد شد.

دیدگاه‌ها