کد خبر : 1547548 | 30 مرداد 1397 ساعت 16:50 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

تابش و آذری نگران داوری بودند؛

حاج‌رسولیها: داور نتیجه دربی اصفهان را تغییر داد

مجید حاج رسولیها سرپرست باشگاه ذوب آهن می گوید که تصمیمات داوری نتیجه دربی اصفهان را تحت تاثیر قرار داده است.

حاج‌رسولیها: داور نتیجه دربی اصفهان را تغییر داد

مجید حاج رسولیها سرپرست باشگاه ذوب آهن در گفتگو با "ورزش سه" در مورد باخت در دربی اصفهان و شرایط روحی فعلی تیم گفت: باخت و برد در فوتبال همیشه وجود دارد، ولی بلافاصله بعد از یک بازی مدت بسیار کمی برای خوشحال یا ناراحت بودن زمان داریم. 


وی ادامه داد: البته که یک سری اتفاقات ناراحت کننده بود و ما فکر می کنیم تصمیمات داوری در نتیجه بازی تاثیر گذار بود. کارشناسان داوری هم در خصوص صحنه های مختلف بازی نظر دادند که البته باز هم دو صحنه باقی ماند. دقیقه 20 تکل مهدی کیانی روی پای محسن مسلمان مانند صحنه ای بود که زبیر نیک نفس اخراج شد و در دقیقه های پایانی بازی هم ضربه سر محمدرضا عباسی در محوطه جریمه به دست بازیکن سپاهان برخورد کرد؛ این دو صحنه در صورتی که از چشم داور مخفی نمی ماند، نتیجه بازی می توانست چیز دیگری باشد.


سرپرست باشگاه ذوب آهن در ادامه با اشاره به مصاحبه رئیس کمیته داوران اظهار داشت: آقای اصفهانیان روز گذشته مصاحبه ای انجام دادند که زیاد در مورد داور دربی اصفهان و اشتباهات او صحبت شده است؛ البته آقای آذری در مصاحبه پیش از بازی از داور حمایت کرده بودند ولی این را هم گفته بودند که شاید می شد داور با تجربه تری برای شهرآورد انتخاب شود تا نگرانی ها کاهش یابد. حتی آقای تابش هم در مصاحبه خود گفته بودند که نگران داوری هستند و راجع به این موضوع صحبت کرده بودند. به هرحال این اتفاقات رقم خورد و ما امیدواریم در آینده شاهد تصمیمات بهتری در مورد انتخاب داوران با توجه به حساسیت بازی ها باشیم.

دیدگاه‌ها