کد خبر : 1547556 | 30 مرداد 1397 ساعت 17:15 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

حمله کلوپ به لام برای انتقادات علنی از یوآخیم لوو

چندی پیش و پس از ناکامی آلمان در جام جهانی، فیلیپ لام به تندی از سبک مربیگری یوآخیم لوو انتقاد کرده بود.

حمله کلوپ به لام برای انتقادات علنی از یوآخیم لوو

به گزارش "ورزش سه"، آلمان ها در جام جهانی 2018 روسیه در همان دور گروهی حذف شدند. شکست تلخ برابر کره جنوبی، یک ناکامی تاریخی برای آنها رقم زد و برای اولین بار نتوانستند از دور گروهی به مرحله بالاتر صعود کنند.

 

 

1329333

 

 

فیلیپ لام که در جام جهانی 2014 به عنوان کاپیتان آلمان جام را بالای سر برده بود، پس از حذف ژرمن ها در انتقاد از سرمربی سابق خود گفته بود:« من معتقدم یواخیم لو اگر می‌خواهد یک بار دیگر با نسل جدید ملی‌پوشان آلمان موفق شود باید سبک مدیریتی خود در سالهای اخیر را تغییر دهد. این نشانه‌ی ضعف نیست. بلکه نشانه‌ی پیشرفت است. او باید به بازیکنان نشان دهد که هر کدام به نوبه‌ی خود در مقابل کل تیم مسئول هستند.

تیم مربی‌گری آلمان روی این اصرار داشت که سبک رهبری‌ای که در گذشته موفق بوده و جواب خود را پس داده برای اینکه تیم، یک بار دیگر موفق شود کافی است ولی لو باید نسبت به آنچه به آن عادت کرده تجدیدنظر کند و با تصمیم‌هایی قاطع و روشن، مانشافت را رهبری  کند. برای مثال وقتی ماجرای مسوت اوزیل و ایلکای گوندوگان و عکس گرفتن‌شان با اردوغان پیش آمد، لو باید شخصاً به میدان می‌آمد و خیلی روشن و واضح، موضع خود را اعلام می‌کرد تا بخش بزرگی از انتقادها متوقف شد.»

 

یورگن کلوپ، سرمربی موفق لیورپول اما انتقادات علنی لام را نوعی بی احترامی به لوو و تیم ملی آلمان می داند:« اگر به عنوان یکی از رکوردداران بازی در تیم ملی آلمان مجبور هستی که انتقادی را مطرح کنی، بهتر است به اردوی تیم ملی بروی یا شخصا با لوو تماس بگیری. تو نباید در رسانه ها در مورد تیم ملی کشورت اینچنین قضاوت کنی وقتی خودت آنجا نیستی و از فضای اردو بی خبری.»

 

دیدگاه‌ها