کد خبر : 1547624 | 31 مرداد 1397 ساعت 06:31 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

والیبال، بسکتبال 3 نفره و وزنه برداری وارد می شوند

برنامه روز چهارم؛ وقت طلایی شدن کشتی فرنگی و تکواندو

روز چهارم بازی های آسیایی هم برای کاروان ایران شلوغ خواهد بود و نمایندگان کشورمان برای کسب مدال های بیشتر به میدان می روند.

برنامه روز چهارم؛ وقت طلایی شدن کشتی فرنگی و تکواندو

به گزارش "ورزش سه"، بازی های آسیایی 2018 امروز(چهارشنبه) روز چهارم خود را به صورت رسمی سپری خواهد کرد و ورزشکاران کشورمان در رشته ها و ماده های مختلف برای کسب مدال یا رسیدن به مراحل بالاتر تلاش می کنند.


تیروکمان؛ زنده شدن امیدها با کامپوند


در حالی که روز گذشته تیراندازی با کمان با رشته ریکروبرای کشورمان آغاز شد و نمایندگان ایران نتایجی خوبی هم کسب نکردند، با شروع مسابقات کامپوند امیدهای برای کسب مدال افزایش پیدا می کند. امروز مسابقات مقدماتی کامپوند تیمی زنان، مردان و میکس برگزار می شود که نمایندگان ایران برای رسیدن به فینال تلاش می کنند.


والیبال؛ بلندقامتان وارد می شوند


تیم ملی والیبال که در آخر با ترکیب اصلی خود در جاکارتا حاضر شده، امروز اولین دیدار خود را از ساعت 16:30 به وقت محلی و 14 به وقت تهران برگزارمی کند. شاگردان کولاکوویچ در دور گروهی کار سختی ندارند و در اولین مسابقه مقابل پاکستان می ایستند.


تیراندازی؛ پرچمدار مدال دار می شود؟


امروز در ادامه مسابقات تیراندازی و در تفنگ سه وضعیت 50 متر زنان، ایران 2 نماینده خواهد داشت. الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ به مصاف حریفان خود می روند. همه امیدوار هستند بعد از اینکه پرچمدار ایران در گام اول موفق به کسب مدال نشد، امروز روی سکو برود. همچنین در تپانچه 25 متر انفرادی بادی زنان گلنوش سبقت اللهی و هانیه رستمیان با رقبا مصاف می دهند.


کشتی فرنگی؛ در انتظار طلایی شدن فرنگی کاران


محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم، بهنام مهدی زاده در وزن 130 کیلوگرم، حسین نوری در وزن 87 کیلوگرم وعلی اکبر حیدری در وزن 97 کیلوگرم 4 نماینده کشتی فرنگی ایران هستند که برای کسب مدال های خوشرنگ تلاش می کنند. باید امیدوار بود بعد از کسب 2 مدال برنز در روز نخست امروز شاگردان اشکانی طلایی شوند.


تکواندو؛ بازهم می درخشند؟


در 2 روز گذشته تکواندوی مردان در 2 وزن به 2 مدال طلا و برنز رسیده است. امروز هم در وزن منهای 63کیلوگرم میرهاشم حسینی و در وزن منهای 80کیلوگرم مهدی خدابخشی روی شیاپچانگ می روند و امیدهای زیادی برای کسب مدال خواهند داشت.


وزنه برداری؛ استارت پولادمردان احتمالا بدون مدال


مسابقات وزنه برداری هم از امروز برای ایران آغاز خواهد شد؛ رشته ای که کاروان کشورمان امیدهای زیادی به مدال های آن بسته است. مجید عسگری در وزن 69 کیلوگرم روی تخته می رود؛ اما او که در دقیقه 90 اعزامش قطعی شد، خیلی از شرایط خوبی برخوردار نیست. نماینده کشورمان باید در دسته B وزنه بزند و شانس اندکی برای کسب مدال دارد.


برنامه سایر رشته ها


* کبدی مردان دو دیدار( ایران و نپال و ایران و مالزی)
* پاراگلایدینگ
* ووشو مرحله نیمه نهایی(هر 5 نماینده زن و مرد ایران)
* ژیمناستیک(فینال تیمی و رضا کیخا در ماده خرک)
* بسکتبال 3 نفره مردان دو دیدار(ایران و مالزی و ایران و قزاقستان)
* والیبال ساحلی(ایران الف  – ژاپن و ایران ب – قطر ب)
* اسلالوم(محمد مهدی کنارنگ دستنایی و رکسانا رازقیان)
* رویینگ(انفرادی سبک وزن محسن شادی و دونفره سبک وزن)
* شنا(ماده 100متر پروانه علیرضا یاوری و مهدی انصاری و4ماده در 100متر آزاد تیمی)
* هندبال(ایران و هنگ کنگ)
* شمشیربازی(اپه تیمی مردان  و سابر تیمی زنان)

دیدگاه‌ها