کد خبر : 1547652 | 31 مرداد 1397 ساعت 10:22 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

معمای خط حمله‌ی دورتموند حل می‌شود؟

فشار دورتموند به بارسا برای جذب پاکو آلکاسر

باشگاه بوروسیا دورتموند چند هفته‌ای است که به دنبال جذب یک مهاجم جدید می‌گردد. لوسین فاور سرمربی جدید دورتموند به مدیران باشگاه اعلام کرده بدون جذب یک مهاجم در فصل پیش رو به مشکل برخواهند خورد و باشگاه همه‌ی تلاش خود را برای جذب مهاجم انجام می‌دهد.

فشار دورتموند به بارسا برای جذب پاکو آلکاسر

به گزارش ورزش سه، میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند اعلام کرد که در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات، پیدا کردن و جذب مهاجم یکی از پیچیده‌ترین کارها است. روزنامه‌ی اکیپ گزارش داد که پاکو آلکاسر مهاجم بارسلونا در هفته‌های اخیر مهمترین هدف زردپوشان آلمانی بوده. ولی از آنجا که در قرارداد بارسا با آلکاسر، رقم فروش او پیش از پایان مهلت قراردادش 100 میلیون یورو اعلام شده دورتموند می‌خواهد آلکاسر را به عنوان بازیکن قرضی به خدمت بگیرد.


روزنامه‌ی آلمانی بیلد اعلام کرد که آلکاسر هدف شماره‌ی یک دورتموند در بازار نقل و انتقالات به شمار می‌آید. اما دورتموند تنها باشگاهی نیست که آلکاسر را می‌خواهد. موندو دپورتیوو اعلام کرد باشگاه‌های بتیس، سویا و اف سی پورتو هم برای به خدمت گرفتن این مهاجم 24ساله با بارسلونا وارد مذاکره شده‌اند. به گزارش این روزنامه‌ی اسپانیایی، آلکاسر شخصاً مایل است در اسپانیا بماند و ترجیحاً به باشگاه بتیس ملحق شود.


داستان انتقال آلکاسر و جدایی او از بارسلونا از زمانی مطرح شد که رسانه‌ها اعلام کردند بین او و لویس سوارز درگیری‌هایی بوجود آمده و آب این دو مهاجم در نیوکمپ به یک جو نمی‌رود. آلکاسر تا کنون برای بارسا 50 بازی انجام داده و 15 گل به ثمر رسانده است.


باید دید میشائیل زورک و مسئولین دورتموند می‌توانند در آخرین روزهای باقی مانده از فصل نقل و انتقالات این مهاجم کارآمد را از بارسلونا به دورتموند منتقل کرده و معمای خط حمله‌ی تیم‌شان را حل کنند ؟

دیدگاه‌ها