کد خبر : 1547686 | 31 مرداد 1397 ساعت 12:42 | 44.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که به فردوسی پور ربط ندارد !(عکس)

تیمی که بیش از 5 دهه قدمت داشت در تغییرو تحولات فوتبال امسال با 3 نام در لیگ دسته اول حضور پیدا کرد و در آخر با نام نماینده ارومیه کارش را در لیگ ادامه خواهد داد.

به گزارش ورزش سه ،  ماشین سازی تبریز با مالکیت محمد زنوزی در لیگ یک به دلیل خرید سهام تراکتورسازی و قوانین فوتبال و عدم حضور ایشان در کنار گسترش به نام گسترش فولاد تغییر نام داد که بعد از انتخاب سرمربی و کارهای اولیه برای حضور در مسابقات در تغییری ناگهانی به ارومیه انتقال یافت و به نام بانی گستر مسابقات را استارت زد اما چون بازیکنان این تیم در تبریز قراردادهایشان را ثبت کرده بودند سازمان لیگ اجازه صدور کارت بازی بازیکنان این تیم را نداد و بازی برگزار نشد که در همین حین یک هفته مانده به بازی دوم لیگ دسته اول نام این تیم نود ارومیه شدکه در آخر نام نماینده ارومیه را برای این تیم برگزیدند .

 


جالب اینکه در فوتبال ایران هیچ تیمی به عنوان نود در مسابقات رسمی شرکت نمی کند اما نماینده ارومیه به دلیل شهرت برنامه نود این اسم را برای خود برگزیده است، اسمی که نام یک شو تلویزیونی و همچنین یک روزنامه ورزشی است که دیگر منتشر نمی شود.


آنها در اولین بازیشان با بازیکنان گمنام همچون اسمشان از سرخپوشان پاکدشت 6 گل دریافت کردند که این نتیجه با آمادگی یک روز این تیم قابل پیش بینی بود.


ارومیه ای ها که پیش از این در رشته والیبال بهترین های ایران بوده اند حالا باید بخت خود را در این فضای جدید محک بزنند و همه در انتظار تماشای استعدادهای این شهر بنشینند. استعدادهایی که قبلا به دلیل نبود فوتبال در سطح بالای رقابت های سراسری و ظهور نداشته اند.

دیدگاه‌ها