کد خبر : 1547801 | 31 مرداد 1397 ساعت 17:59 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

والورده:

شدت رقابت رونالدو و مسی رو به افول است

رونالدو پس از 9 سال حضور در رئال تابستان امسال راهی یوونتوس شد.

شدت رقابت رونالدو و مسی رو به افول است

به گزارش "ورزش سه"، حالا دیگر رقابت بین رئال و بارسا نوعی رقابت بین رونالدو و مسی نیست؛ هرچند که هنوز هم هر هفته به مقایسه این دو بازیکن پرداخته خواهد شد و عملکردشان زیر ذره بین است.

 

 

1329261

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در همین رابطه به بارسا تی وی گفت:« حالا که رونالدو از رئال جدا شده، از میزان و شدت رقابت بین او و مسی نیز کاسته خواهد شد. وقتی او در رئال بود، با هر درخششی که در زمین داشت مسی مجبور به واکنش می شد و برعکس اما حالا که او در یوونتوس و یک لیگ دیگر به فوتبال ادامه خواهد داد دیگر از تنش های گذشته با مسی خبری نخواهد بود.»

 

والورده در مورد انتظارش از بارسلونای این فصل گفت:« دوست دارم تیم همان حس فصل گذشته را به من بدهد. تداوم، جدی گرفتن هر مسابقه و نیز قدرتی که بازیکنان از لحاظ ذهنی و بدنی در زمین می گذاشتند، امسال هم باید تکرار شود.

سال گذشته وقتی برابر رم در لیگ قهرمانان حذف شدیم، بسیاری تصور می کردند که بارسا از هم پاشیده خواهد شد اما روندمان را حفظ کردیم و توانستیم قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شویم. بهترین راه برای اثبات اینکه ما همان تیم سال گذشته هستیم این است که فصل را با قدرت شروع کنیم. در اولین بازی لالیگا توانستیم پیروز شویم و باید به همین روند را در هفته های بعد نیز ادامه دهیم.»

دیدگاه‌ها