کد خبر : 1548126 | 01 شهریور 1397 ساعت 18:45 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

شیمبا و 180 دقیقه ناکامی در آزادی (عکس)

مهاجم برزیلی فولاد در بازی مقابل استقلال شبی مشابه دیدار مقابل پرسپولیس را سپری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته در اولین بازی هفته پنجم رقابت های لیگ برتر مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل دست یافت.

 

حملات پردامنه تیم استقلال در طول بازی فولادی ها را به عقب راند و امکان ارائه یک بازی تهاجمی را از این تیم گرفت. در نتیجه همه حرکات هجومی فولاد در این دیدار محدود به ضد حملات شد.

 

در این بین بازیکن بدشانس فولاد کسی نبود جز لوسیانو پریرا. مهاجم برزیلی تیم پورموسوی به دلیل اینکه تیمش در لاک دفاعی فرو رفته بود، باید منتظر تک موقعیت ها می ماند و در بقیه زمان ها هم با ایجاد فشار روی دفاع استقلال توپ گیری می کرد.

 

شیمبا در این زمینه اما توفیق چندانی نداشت. توپ هایی که مریدی و رفیعی به فاز تهاجمی می آوردند، معمولا فقط چند ثانیه در اختیار مهاجمان فولاد باقی می ماند و زود لو می رفت. او اندک موقعیت هایی را به دست آورد که به صاحب توپ کردن بیت سعید و بقیه بازیکنان پرداخت. در سایر صحنه ها هم که خودش می خواست به دروازه نزدیک شود، نتوانست از سد مدافعان استقلال عبور کند.

 

خلاصه عملکرد لوسیانو در بازی دیشب مقابل استقلال تفاوت کمی با شب دیدار با پرسپولیس داشت. پریرا مثل بازیکنانی که در کنارش خط حمله فولاد را تشکیل می دادند، مثل بازی هفته دوم برابر پرسپولیس در موقعیت سازی و گلزنی ناکام بود و روند ناموفق خود در ورزشگاه آزادی را به180 دقیقه رساند.

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها