کد خبر : 1548491 | 03 شهریور 1397 ساعت 09:16 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده‌ی آمریکایی بایرن: خطا روی ریبری پنالتی بود

در بازی دیشب بایرن مونیخ و هوفنهایم، فرانک ریبری در برخورد با هاوارد نوردویت از او یک پنالتی گرفت.

پدیده‌ی آمریکایی بایرن: خطا روی ریبری پنالتی بود

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس، پدیده‌ی جوان آمریکایی که در فرصت نقل و انتقالات تابستانی به بایرن مونیخ پیوسته اما تا نیمه‌ی فصل در لیگ آمریکای شمالی، در باشگاه ونکوور توپ خواهد زد به میان آمده و به یکی از هواداران سرسخت درست بودن پنالتی ریبری تبدیل شده است.

 

آلفونسو دیویس، پدیده‌ی جوانی که بایرن امیدهایی زیادی به او بسته معتقد است به زمین افتادن ریبری جای شکی باقی نمی‌گذارد که خطای انجام شده روی او مستحق پنالتی بوده. هواداران آلمانی پرشمار دیویس در شبکه‌های اجتماعی هم در پیروی از ستاره‌ی محبوب‌شان، در حمایت از اعلام پنالتی بر روی ریبری، در شبکه‌های اجتماعی بیکار ننشسته‌اند.

 

از طرف دیگر باشگاه ونکوور وایت‌کپز، باشگاه این روزهای دیویس با انتشار ویدیویی در توییتر، آلفونسو دیویس و هم‌بازی‌هایش در باشگاه کانادایی را در حال تماشای بازی بایرن و هوفنهایم نشان داده. جالب اینجا است که این ویدیوی کوتاه دقیقاً صحنه‌ی پنالتی انجام شده روی ریبری را نشان می‌دهد. یکی از همبازی‌های دیویس از او می‌پرسد این کجایش پنالتی است ؟ دیویس با نگاهی پراز تعجب به او نگاه کرده و می‌گوید:" جدی می‌گویی؟ نمی‌بینی این کجایش پنالتی است؟". دیویس سپس بدون اینکه از جایش بلند بشود سعی می‌کند نحوه‌ی انجام خطا را برای هم‌بازی‌هایش به تصویر بکشد. به نظر می‌رسد این پدیده‌ی جوان از هم‌اکنون، درس گرفتن از هم‌پستی‌های بزرگ خود در بایرن، فرانک ریبری و آرین روبن را آغاز کرده است.

دیدگاه‌ها