کد خبر : 1548496 | 03 شهریور 1397 ساعت 09:39 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر و آغاز درخشان فصل با بایرن

روزنامه‌ی بیلد آلمان بعد از برگزاری اولین بازی فصل جدید بوندس‌لیگا بین بایرن مونیخ و هوفنهایم که با پیروزی 3-1 بایرن مونیخ به پایان رسید، به بررسی بهترین بازیکنان این مسابقه پرداخته.

توماس مولر و آغاز درخشان فصل با بایرن

به گزارش "ورزش سه"،  آدم زالای گلزن هوفنهایم تنها بازیکنی است که از این تیم به فهرست بهترین بازیکنان میدان بیلد راه یافته. بیلد معتقد است زالای مجارستانی به جز درخشش خود در صحنه‌ی به ثمر رساندن گل اول هوفنهایم، گلی که با محو کردن ژاوی مارتینز و جروم بواتنگ به ثمر رساند، در بقیه‌ی لحظات مسابقه عملکرد خیلی درخشانی نداشته. هر چند بیلد اولیور باومان، دروازه‌بان هوفنهایم را هم دومین بازیکن قابل توجه هوفنهایم می‌داند.


اولین بازیکن بایرن که بیلد به او می‌پردازد کینگزلی کومان است. کومان که در نیمه‌‌ی اول نمایشی درخشان و انفجاری به نمایش گذاشته ولی در نهایت مصدوم شده و از میدان خارج می‌شود. بیلد می‌گوید آرین روبن و فرانک ریبری در نبود کومان ثابت کردند همچنان می‌توانند در سطح بوندس‌لیگا بازی کنند و بایرن به آنها نیاز دارد. ریبری بازیکنان حریف را مجبور کرد بر روی او خطا کنند تا داور نقطه‌ی پنالتی را نشان دهد و روبن هم در آخرین دقیقه‌ی بازی با استفاده از تجربه و هوش بالای خود مدافعین را پشت سر گذاشت تا گل سوم تیمش را به ثمر برساند.


رابرت لواندوفسکی کار خود را با چیزی آغاز کرد که در آن تبحر دارد: گلزنی در بوندس‌لیگا. با اینکه پنالتی او دو بار تکرار شد ولی لواندوفسکی با خونسردی پشت توپ ایستاد تا اولین گل فصل خود را به ثمر برساند.


بیلد معتقد است بازگشت مانوئل نویر به دروازه‌ی بایرن مونیخ صحنه‌ای است که رقبای این تیم را بیش از هر چیز دیگری آزار می‌دهد. نویر در این بازی نمایش خوب و خونسردی به نمایش گذاشت، در نیمه‌ی اول یک گل حتمی را نجات داد تا جلو بودن بایرن حفظ شود. او در کل بازی نقش خود به عنوان یک سوئیپر را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

 

و اما ستاره‌ی بازی کسی نبود جز توماس مولر. مولر به روزهای اوج خود بازگشته بود و با دویدن‌های بی‌امان و پاسهای دقیقش خط دفاعی حریف را بارها و بارها به هم ریخت. مولر در نیمه‌ی اول ضربه‌ی کرنر ارسالی جاشوا کیمیش را با ضربه‌ی سری بسیار دقیق به گل اول بایرن تبدیل کرد. مولر در طول بازی به فشار آوردن بر هوفنهایم ادامه داد و به همراه تیاگو نیروی خلاقه‌ی اصلی بایرن مونیخ بود. فارغ از گلی که مردود اعلام شد چون داور معتقد بود برخورد توپ به آرنج مولر و سپس ورود توپ به دروازه عمدی بوده، مولر نشان داد که می‌تواند به روزهای اوج خود، روزهای سرمربی‌گری پپ گواردیولا، بازگردد.

دیدگاه‌ها