کد خبر : 1548608 | 03 شهریور 1397 ساعت 13:13 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رئال وایادولید - بارسلونا

بارسلونا امشب در دومین دیدار خود در لالیگا، مهمان رئال وایادولید خواهد بود.

پیش بازی رئال وایادولید - بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری ها که شروع خوبی در لیگ اسپانیا داشته اند، امشب در دومین دیدار خود و اولین دیدار خارج از خانه، مهمان رئال وایادولید خواهند بود. آبی اناری ها در اولین گام خود موفق شدند 3-0 دپورتیوو آلاوس را شکست دهند و گام اول را محکم بردارند. قهرمان فصل گذشته رقابت ها، به دنبال تکرار قهرمانی خود خواهد بود و در اولین بازی خارج از خانه باید دید که چه عملکردی خواهد داشت.

 

 

1327471

 

 

انتظار می‌رود نسبت به بازی قبلی، تنها یک تغییر در ترکیب بارسا ایجاد شود و فیلیپه کوتینیو، جای نلسون سمدو را در ترکیب پر کند. سرخی روبرتو نیز احتمالا به دفاع راست منتقل خواهد شد و دیگر در میانه میدان به کار گرفته نمی‌شود. همچنین عثمان دمبله نیز به احتمال فراوان در سمت چپ خط هجومی حضور خواهد یافت.

 

وایادولید در آن سو، احتمالا با ترکیبی به میدان رفت که جمعه هفته گذشته مقابل خیرونا در میدان ظاهر شد و توانست به یک تساوی دست پیدا کند. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای بارسا و 1 پیروزی برای وایادولید به دست آمده و انتظار می‌رود شاگردان والورده، مشکل خاصی در کسب 3 امتیاز نداشته باشند.

 

سرخی سمپر برای بارسا به این بازی نخواهد رسید و حضور دنیس سوارز و یاسپر سیله سن هنوز مشخص نیست. در آن سو، دیوید مایورال، لویسمی و آیوی غایبان بازی خواهند بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1330441

دیدگاه‌ها