کد خبر : 1548886 | 04 شهریور 1397 ساعت 10:34 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

نگاه امیدوارانه شاهرودی و سهراب (عکس)

دستیاران ایرانی کرانچار همان طور که مطلع شده اید رضا شاهرودی و سهراب بختیاری هستند. دو بازیکن قدیمی از نسل قرمز و آبی ...

به گزارش "ورزش سه"، حذف تیم ملی امید از بازی های جاکارتا نه تنها این دو مربی جوان را مغموم نکرده بلکه آنها را به آینده امیدوار نگه داشته است.


هدف تیم ملی امید از حضور در بازیهای جاکارتا کسب تجربه بوده نه نتیجه! حالا این تجربه به دست آمده که می تواند زمینه ساز کسب نتیجه در بازی های مقدماتی المپیک باشد. رضا شاهرودی می گوید: ما برای القای پیروزی به بازیکنان نیازمند زمانیم.


 سهراب هم با امید از آینده تیم ملی حرف می زند. او می گوید: تیم ملی امید 4 بازی رسمی پشت سر گذاشته و حال کمی باتجربه شده است. ما نیاز داریم بیشتر در کنار هم تمرین کنیم و بیشتر در کنار هم باشیم تا در بازی های مقدماتی المپیک خوب ظاهر شویم.

 

1330774


خیلی خوب است که شکست های جاکارتا موجب نشده تا کادر فنی تیم ملی امید احساس ناتوانی کند. نکته خوب دیگر اینکه کادر فنی شایستگی های فنی تیم را زیر سوال نبرده است و حتی این نتایج را با مدت زمانی که تیم تمرین کرده طبیعی می داند.


رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده از این هفته به تماشای بازی های لیگ برتر خواهند نشست تا بازیکنان جدیدی را برای حضور دراردوی تیم ملی امید پیدا کنند. به خصوص در این برهه از زمان که حضور بازیکنان جوان در ترکیب تیم های لیگ برتری پر رنگ تر شده است. از سویی قرار است این دو مربی به همراه کرانچار در روزهای آتی برنامه آماده سازی تیم ملی امید را برای حضور شایسته در بازیهای مقدماتی المپیک تدوین کنند و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دهند.

دیدگاه‌ها