کد خبر : 1549018 | 04 شهریور 1397 ساعت 15:26 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

دوره جدید جادوگر در رشت کلید خورد (عکس)

علی کریمی از امروز رسما دوره جدید کاری خود در تیم سپیدرود را آغاز کرد. اولین تمرین سرخ پوشان با حضور سرمربی نام آشنا برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، جادوگر بار دیگر راهی سرزمین مادری خود شد تا باز هم روی نیمکت سپیدرودی ها بنشیند تا شاید بتواند یک بار دیگر منجی این تیم لقب بگیرد. علی کریمی که دوره قبل در دومین تجربه سرمربیگری خود راهی رشت شده بود در نهایت توانست سرخ پوشان گیلانی را با توجه به تمام شرایط نامساعدشان در لیگ برتر نگه دارد.

 

کریمی که فصل قبل پس از علی نظرمحمدی روی نیمکت سپیدرودی ها نشست این فصل نیز نه از ابتدا که پس از خداداد عزیزی مسئولیت هدایت گیلک ها را برعهده گرفت. البته جادوگر همچنان به مانند فصل قبل برای نگه داشتن سپیدرودی ها در لیگ برتر مشکل خواهد داشت چرا که این تیم در مجموع پنج دیدار ابتدایی خود تنها توانست یک امتیاز به دست بیاورد.

 

مهمترین نکته درباره حضور کریمی در شهر رشت، محبوبیت او نزد هواداران سپیدرودی است چرا که فصل قبل موفق به حفظ تیم در لیگ شد. این اتفاق به همراه ارتباط مناسب او و هواداران تیم شمالی باعث شد تا کریمی برای حضور در این تیم اقبال هواداران را به همراه داشته باشد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها