کد خبر : 1549049 | 04 شهریور 1397 ساعت 17:01 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

اوت کردن ٤ نفر در این سطح قابل قبول نیست

رضازاده: برای وزنه‌برداری کاری نکرده‌ایم

پیشکسوت وزنه بردارى گفت: با این شرایط رکوردی که من از بچه ها می بینم احتمالش خیلی ضعیف است بتوانیم در مسابقات جهانی که دو ماه دیگر برگزار می شود نتیجه خوبی بگیریم.

رضازاده: برای وزنه‌برداری کاری نکرده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، حسین رضازاده، رییس پیشین فدراسیون وزنه برداری که در محل برگزارى بازى هاى آسیایى حضور دارد، بعد از عملکرد علی هاشمی و محمدرضا براری در رقابت های امروز بازی های آسیایی جاکارتا گفت: این که ما از هشت وزنه برداری که آورده ایم چهار نفر اوت شده اند، خیلی بد است. این نشان می دهد که ما اصلا کاری برای وزنه برداری نکرده ایم. به نظرم آقای مرادی باید پاسخگوی این نتایج باشد. سطح بازی های آسیایی بالا نیست که ما این قدر بد نتیجه بگیریم.


او ادامه داد:من قبلا هم گفته بودم که چهار مدال میگیریم.تا الان دو مدال را گرفته ایم انشالله فردا هم در سنگین وزن بهداد سلیمی و سعید علی حسینی مدال های طلا و نقره را خواهند گرفت. این دو نفر وضعیتشان خوب است و رقیبشان وزنه بردار ازبکستانی است.


اسطوره فوق سنگین وزنه برداری ایران افزود: با این شرایط رکوردی که من از بچه ها می بینم احتمالش خیلی ضعیف است بتوانیم در مسابقات جهانی که دو ماه دیگر برگزار می شود نتیجه خوبی بگیریم. چرا که تیم های چین و قزاقستان هم محرومیتشان تمام می شود و آنها هم به جمع رقبای ما اضافه می شوند.

دیدگاه‌ها