کد خبر : 1549179 | 05 شهریور 1397 ساعت 09:20 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

از لخویا تا الدحیل؛ 4 بازمانده پرسپولیس (عکس)

15 ماه پیش پرسپولیس لخویایی را در قطر حذف کرد که حالا تغییر نام داده و به الدحیل تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، باتوجه به تساوی تلخ در تهران، پرسپولیسی ها تصور غلبه بر تیم قدرتمند لخویا در دوحه را نمی کردند. اما تیم برانکو ایوانکوویچ در روز غیبت کمال کامیابی نیا موفق شد با یک گل لخویا را شکست داده و راهی 8 تیم برتر آسیا شود.

 

آن روز علیرضا بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس بود. سیدجلال حسینی و محمد انصاری به عنوان دفاع وسط بازی کردند. ماهینی در پست دفاع چپ و محرمی در پست دفاع راست حضور داشتند. محسن ربیع خواه هافبک دفاعی بود و به خوبی توانست نام تائه هی را کنترل کند، در مقابل او مسلمان، رفیعی و احمدزاده بازی می کردند و زوج خط حمله توسط طارمی و امیری تشکیل شده بود.

 

بازی مذکور، آخرین حضور سروش رفیعی در پرسپولیس بود. پس از سروش، نوبت به جدایی مهدی طارمی در نیم فصل رسید اما این پایان کار نبود. امیری، احمدزاده و مسلمان در پایان فصل از پرسپولیس رفتند و محسن ربیع خواه نیز با پارگی رباط صلیبی مواجه شد.

 

1331150

 

حالا به نظر می رسد زوج خط دفاع را سیدجلال و شجاع تشکیل خواهند داد. به جای ربیع خواه مسلمان، رفیعی، احمدزاده و امیری، 4 مهره جوان تر حضور خواهند داشت. نوراللهی، کامیابی نیا، عالیشاه و رسن خط هافبک را پر می کنند و نعمتی و علیپور هم در خط حمله حضور خواهند داشت.

 

7 تغییر نسبت به لیگ قهرمانان 2017 کار برانکو برای شکست الدحیل را سخت و سخت تر می کند. خصوصا این که نیمکت پرسپولیس هم خالی شده و شاید، مهره های جانشین فعلا کیفیت شان در حد برخی از قبلی ها نبوده است.

دیدگاه‌ها