کد خبر : 1549220 | 05 شهریور 1397 ساعت 11:36 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: فرمان ما برای موفقیت، برد است

سرمربی کروات سرخپوشان در آستانه جدال با نماینده قطر در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان صحبت‌های انگیزشی را در جمع شاگردانش مطرح کرد.

به گزارش "ورزش سه"، الدحیل قطر که دومین سال تاسیس خود را بعد از ادغام با دو باشگاه لخویا و الجیش پشت سر می‌گذارد و طی این مدت با سرمایه‌گذاری مناسب به نتایج قابل قبولی نیز دست یافته، فردا میزبان شاگردان برانکو ایوانکوویچ خواهد بود.


پرسپولیس اما در شرایطی مقابل این حریف قدرتمند که طی هشت دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان به هشت پیروزی دست یافته، قرار خواهد گرفت که طی یک سال اخیر مصائب عجیبی را پشت سر گذاشته و با محرومیت نقل و انتقالاتی و جدایی 5 ستاره تاثیرگذارش با تکیه بر نفرات فعلی امیدوار به عبور از سد حریف خواهد بود.


سرمربی سرخپوشان اما همچنان امیدوار است و نمی‌خواهد شاگردانش در این مرحله از رقابت‌ها کنار بروند. او بعد از پایان اولین جلسه تمرینی تیمش در دوحه در جلسه بعد از شام به بازیکنانش توصیه‌ها و نکات جالبی را در میان گذاشت.

 

1331206


برانکو که سعی در تهییج روحیه بازیکنانش داشت به آنها گفت: خیلی خوشحالم که شاد و خوشحال هستید. خوشحال‌تر هستم که روی بازی تیم تمرکز دارید. ما اینجا هستیم تا بازی خوبی انجام دهیم. اگر یادتان باشد یک سال قبل هم به قطر آمدیم تا با لخویا بازی کنیم.


وی با اشاره به بازی فصل گذشته مقابل این تیم در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان گفت: ما در تهران با لخویا بدون گل مساوی کردیم و اینجا آن‌ها را شکست دادیم. ما ۲ بازی عاقلانه با این تیم کردیم. همان زمان هم خیلی‌ها گفتند که نتیجه خوبی نگرفتیم اما به اعتقاد من نتیجه خوبی گرفتیم. در قطر هم به این تیم یک گل زدیم که حتی می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم.


برانکو در حالی که با تغییر تن صدایش تلاش داشت بازیکنان را به اهمیت کسب نتیجه مقابل الدحیل و صعود از این مرحله آگاه کند گفت: لخویا با الجیش ادغام شد اما خیلی تیم قدرتمندی نیستند. به نظر من سطح این تیم شبیه همان تیم است اما انتظار یک تیم قدرتمند و قوی را داریم و شکی در آن نیست. انتظار دارم که عاقلانه بازی کنید و باید بدانید که هر اوت انداختن، هر پاس و هر سر زدن قطعا مهم است. انتظار دارم در روز بازی همگی در آمادگی کامل ذهنی و بدنی باشید چرا که تنها فرمان ما برای موفقیت، برد است.

دیدگاه‌ها