کد خبر : 1549329 | 05 شهریور 1397 ساعت 15:25 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

بریک: تنها به 2 شرط می توانیم پرسپولیس را ببریم

بازیکن تیم فوتبال الدحیل دیدار مقابل پرسپولیس را سخت و تعیین کننده می داند و از 2 فاکتور لازم برای برتری در این مسابقه صحبت می کند.

بریک: تنها به 2 شرط می توانیم پرسپولیس را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، سلطان بریک بازیکن تیم فوتبال الدحیل قطر پیش از بازی مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در خصوص شرایط این تیم گفت: ما آماده غلبه بر حریف هستیم. برای نمایشی سطح بالا و رسیدن به یک نتیجه مثبت وارد زمین می شویم تا کار را برای بازی برگشت آسان کنیم و به نیمه نهایی صعود کنیم. باید از بازی در زمین خودی بهترین استفاده را ببریم و در حضور هوادارانمان باید با جدیت تمام به میدان برویم تا به هدفمان برسیم.

 

او افزود: هدف الدحیل پیروزی در تمام مسابقات است و می خواهد همیشه قهرمانی ها را به دست آورد. این تیم به شکل یک قهرمان زاده شده است و جاه طلبی دارد برای اینکه در رسیدن به همه عناوین رقابت کند.

 

بریک در ادامه گفت: امیدواریم هواداران قطری کنار ما باشند و از تیم الدحیل در این دیدار حمایت کنند. من معتقدم توانایی داریم که بازی را ببریم و یک قدم مهم در راه رسیدن به نیمه نهایی برای نخستین بار در تاریخ باشگاه برداریم. بدون تردید این اتفاق فقط در شرایطی می افتد که هواداران در ورزشگاه خلیفه حمایت کنند و ما اعتماد به نفس حضور در این مسابقه ی بسیار سخت را داشته باشیم.

 

 

دیدگاه‌ها