کد خبر : 1549342 | 05 شهریور 1397 ساعت 17:18 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

امید کره 4 امید ازبکستان 3

قاتل امیدهای ایران به نیمه نهایی رسید

تیم امید کره جنوبی موفق شد با برتری برابر حریف قدرتمند خود راهی مرحله نیمه نهایی بازی های آسیایی جاکارتا شود.

قاتل امیدهای ایران به نیمه نهایی رسید

به گزارش "ورزش سه"، ظهر امروز دو تیم امید کره جنوبی و ازبکستان به دیدار یکدیگر رفتند. دیداری که از زیباترین و پرگل ترین بازی های مسابقات محسوب می شد و در نهایت با برتری کره ای ها در وقت های اضافه به پایان رسید.


کره ای ها اولین تیمی بودند که در این بازی موفق به گلزنی شدند. آنها در دقیقه 5 بازی توسط جو هوانگ دروازه ازبک ها را باز کردند اما تنها 12 دقیقه پس از این گل کافی بود تا ازبک ها را بازی را به تساوی کشیدند. آنها در دقیقه 17 توسط جلال الدین ماشاریپوف گل کره ای ها را پاسخ دادند. این بازی پس از این گل با حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه 10 دقیقه پیش از پایان نیمه اول کره ای ها توانستند باز هم خود را پیش بیندازند. گلی که باز هم توسط جو هوانگ به ثمر رسید.


اما در نیمه دوم ازبکستانی ها نبض بازی را در اختیار گرفتند و توانستند با غافلگیری کره ای دو بار در دقایق 53 و 56 دروازه حریف نامدار خود را باز کنند. بازی با همین نتیجه در پیش بود تا اینکه چشم بادامی ها که تمایلی به حذف از این بازی ها نداشتند توانستند در دقیقه 75 یک بار دیگر بازی را به تساوی بکشانند و خود را به صعود امیدوار کنند. جالب اینکه این گل نیز توسط جو هوانگ به ثمر رسیدند و بدین ترتیب با هت تریک این مهاجم جوان کره ای ها بازی با تساوی سه بر سر به وقت های اضافه رسید.


دو تیم که انرژی فراوانی گذاشته بودند در وقت های اضافه با توجه به اینکه نیم نگاهی به دروازه های یکدیگر داشتند آرام تر به بازی پرداختند تا شاید ضربات پنالتی برنده این ماراتن را تعیین کند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا یک تصمیم داوری مبنی بر اعلام ضربه پنالتی نتیجه بازی را تعیین کرد و کره ای ها توانستند در دقیقه 118 با به ثمر رساندن گل چهارم نتیجه بازی را به سود خود کنند.


بدین ترتیب کره ای ها که  امیدهای ایران را حذف کرده بودند امروز با گذشت از ازبک ها توانستند به همراه امیدهای ژاپن خود را به جمع چهار تیم نهایی جام آسیایی برسانند.

دیدگاه‌ها