کد خبر : 1549450 | 05 شهریور 1397 ساعت 23:08 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

شوت‌زنی تفاوت آبی‌ها و زردها از نگاه AFC (عکس)

کنفدراسیون فوتبال آسیا در آمار اولیه خود از بازی استقلال و السد مهم ترین تفاوت این دو تیم را در تعداد شوت های نواخته شده به ثبت رساند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم استقلال و السد امشب در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی به میدان رفتند که در نهایت این تیم قطری بود که موفق به برتری برابر نماینده ایران شد.


اما کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از پایان بازی آمار ابتدایی را از عملکرد دو تیم منتشر کرد که طی آن السدی ها توانستند در آیتم های دیگری به غیر از گلزنی نیز موفق ظاهر شوند و در این میان مهم ترین تفاوت این دو تیم در تعداد شوت های نواخته شده به سمت دروازه ها به ثبت رسیده است.


طبق آمار ابتدایی بازی السدی ها موفق شدند 19 شوت به سمت دروازه آبی پوشان شلیک کنند که در این میان 6 ضربه آنها درون چهارچوب بود در حالی که استقلال در مجموع 7 بار اقدام به شوت زنی کرد که از این تعداد تنها 2 شوت درون چهارچوب زردپوشان قرار داشت.


یاران ژاوی در تعداد پاس های ارسالی برای یکدیگر هم از حریف پیش بودند. آنها 406 بار توپ را بین هم منتقل کردند در حالی که استقلالی ها 368 بار اقدام به پاسکاری کردند.


در مالکیت توپ نیز بازیکنان تیم السد 52.2 درصد از بازی توانستند توپ را در اختیار باشند اما در سوی دیگر آبی پوشان 48.8 درصد از زمان بازی را به نام خود زدند.

 

1331497

دیدگاه‌ها