کد خبر : 1549555 | 06 شهریور 1397 ساعت 10:37 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره هایی که جای آنها در آزادی خالی بود

شکست دردناک مقابل السد در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در شرایطی رقم خورد که جای خالی ستاره های کلیدی مراحل قبلی بیش از پیش به چشم آمد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی که شب گذشته مقابل السد به میدان رفت به این امید که بتواند گامی محکم و بلند برای رسیدن به نیمه نهایی بردارد تهی از بازیکنانی بود که در مراحل قبلی با هوش و توانایی های فوق العاده خود زمینه نتیجه گرفتن این تیم را فراهم کرده بودند، ستاره هایی که با غفلت باشگاه به راحتی آب خوردن از تیم جدا شدند که نتیجه کوچ آنها شکست تلخ شب گذشته باشد.

 

1331608


همین چند ماه پیش بود که استقلال با درخشش نفراتی مثل مامه بابا تیام و سرورجپاروف هر رقیبی را در آسیا از لبه تیغ می گذراند و جشن و شادی به راه می انداخت، ستاره هایی که یکی می ساخت و دیگری می نواخت تا عملکرد آنها تاثیر شگرفی در نتیجه گیری آبی ها در رقابت های داخلی و آسیایی داشته باشد.


اما هر دو بازیکن در تابستان بنا به دلایل مختلف از جمله سهل انگاری مدیران وقت باشگاه و عدم هزینه برای جلب رضایت شان از استقلال کوچ کردند تا شب گذشته در بازگشت دوباره به آسیا میراثی که آنها از خود برجا گذاشته بودند به حراج گذاشته شود به خصوص که جانشینان آنها نیز ثابت کردند حتی نیمی از توانایی و تاثیرگذاری آنها را نیز ندارند. بدون شک اگر تیام و جپاروف دیشب در ترکیب استقلال مقابل السد حضور داشتند نتیجه ای که در پایان بازی روی اسکوربرد ثبت می شد متفاوت از شکست 3-1 این تیم بود تا تنها افسوس برای طرفداران باقی بماند.

دیدگاه‌ها