کد خبر : 1549575 | 06 شهریور 1397 ساعت 12:16 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

تخریب چی استقلال بازنده دوئل با لالیگایی ها

با مصدومیت علی کریمی چند دقیقه قبل از آغاز بازی همه نگاه ها در میانه میدان به عنوان تخریب چی به بازیکنی دوخته شد که تمام دوئل ها با ستاره های لالیگایی را باخت.

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر تصمیم داشت برای کنترل میانه میدان السد با دو هافبک تدافعی تیمش را به میدان بفرستد اما مصدومیت علی کریمی در لحظاتی که بازیکنان برای گرم کردن در مستطیل سبز حاضر شده بود زمینه برای ایجاد تغییراتی غیرمنتظره را فراهم کرد تا تمام امیدهای شفر برای تخریب قدرت میانه میدان السد به فرشید باقری دوخته شود.

 

1331627


در حالی که همه انتظار داشتند فرشید باقری نمایشی متفاوت و تاثیرگذار در ترکیب استقلال به عنوان تنها تخریب چی باقی مانده مقابل کاپیتان های لالیگایی حاضر در ترکیب السد ارائه بدهد اما این بازیکن بازنده تمام دوئل ها چه در نیمه نخست چه در نیمه دوم لقب گرفت تا به این ترتیب زمینه برای شکست سنگین آبی ها در ورزشگاه آزادی فراهم شود.

 

1331628


فرشید باقری کاملا مشخص بود از همان لحظه آغاز بازی از تمرکز و آرامش لازم برای مقابله با بازیسازهای سرشناس السد برخوردار نیست به خصوص که هماهنگی خوبی هم با نویمایر زوج اجباری خود در میانه میدان استقلال نداشت تا همین اتفاق کار را برای نفرات باتجربه ای همچون ژاوی و گابی اسپانیایی که سال های با پیراهن بارسلونا و آتلتیکومادرید درخشیده بودند برای ارائه نمایشی متفاوت هموار کند.

 

1331629

دیدگاه‌ها