کد خبر : 1549679 | 06 شهریور 1397 ساعت 22:22 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم منتخب هفته دوم لالیگای اسپانیا

لالیگا دومین هفته خود را نیز پشت سر گذاشت. هفته ای که با پیروزی غول های مادریدی و نیز بارسلونا همراه بود.

تیم منتخب هفته دوم لالیگای اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم رقابت لالیگا شب گذشته و با انجام بازی بین تیم های لوانته و سلتاویگو به اتمام رسید. هفته ای که تحت تاثیر اتفاقات بازی بارسا و وایادولید و چمن بی کیفیت ورزشگاه زوریا قرار داشت.

هفته دوم، جمعه شب با دیدار ختافه و ایبار شروع شد و ختافه که در اولین بازی خود برابر رئال 2-0 شکست خورده بود، توانست در زمین خود ایبار را با دو گل شکست داده و جبران شکست هفته اول را کرده باشد.

 

 

1330800

 

 

شنبه شب، اتلتیکو مادرید در خانه خود میزبان رایو وایکانو بود. دربی مادرید که در نهایت با تک گل گریزمان به سود روخی بلانکوس تمام شد. در دیداری که اتلتیکو بسیار کمتر از انتظارات ظاهر شد و رایو شایستگی کسب یک امتیاز را داشت اما تیزهوشی گریزمان در نهایت پیروزی را به نام اتلتیکو مادرید ثبت کرد.

 

 

1330690

 

 

همان شب بارسا در زمین وایادولید به میدان رفت. چمن بی کیفیت ورزشگاه زوریا باعث شده بود تا کیفیت بازی هر دو تیم به خصوص بارسا افت کند. آبی و اناری ها نیمه اول را بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم این عثمان دمبله بود که روی پاس زیبای سرجی روبرتو توانست قفل دروازه میزبان را باز کند. وایادولید دقیقه 93 به گل تساوی دست یافت اما این گل با تایید کمک داور ویدیوئی مردود اعلام شد. کمک داور نیز روی این گل به نشانه آفساید پرچم زده بود.

 

 

1331314

 

 

یکشنبه شب نیز شاهد بازی رئال در زمین خیرونا بودیم. کهکشانی ها ابتدا از میزان کاتالان خود عقب افتادند اما در ادامه، راموس، گرت بیل و بنزما(دو بار) برای رئال گلزنی کردند تا رئال با برتری 4-1 و تفاضل گل بهتر نسبت به بارسا صدرنشین شود.

از دیگر بازی های مهم این هفته می توان به شکست 2-0 والنسیا در زمین اسپانیول و نیز تساوی خانگی بدون گل سویا برابر ویارئال اشاره کرد.

دیگر بازی های این هفته: بیلبائو 2-2 اوئسکا، لگانس 2-2 سوسیداد، الاوس 0-0 بتیس و لوانته 1-2 سلتا ویگو.

 

 

تیم هفته(3-3-4): 

 

 

دروازه بان

 

 

1331797

 

 

توماس واچلیک (سویا)

سویا در بازی برابر ویارئال(0-0) تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما در عوض گلر این تیم نیز با 6 سیو موفق توانست کلین شیت کند و اجازه ندهد یک امتیاز نیز از چنگ اندولوسی ها خارج شود. با جدایی سرخیو ریکو، هواداران سویا نگران خط دروازه خود بودند اما واچلیک در هفته های اخیر نشان داده است که سنگربان مطمئنی است.

 

 

مدافعان

 

 

1331794

 

 

دفاع چپ: جوردی آلبا (بارسا)

در شبی که بارسا بهترین نمایش خود را ارائه نداد، آلبا در دفاع چپ فوق العاده ظاهر شد. رفت و برگشت های سریع و حضور توامان در حمله و دفاع باعث شده بود تا کمترین خطر روی دروازه بارسا از جناح او باشد. ستاره ملی پوش 29 ساله بارسا بهترین دفاع چپ هفته دوم لالیگا بود. او در یک صحنه با ضربه سر خود مانع رسیدن توپ به مهاجم وایادولید در شش قدمی دروازه شد.

 

 

دفاع میانی: ساویچ (اتلتیکو)

در برتری خفیف 1-0 اتلتیکو برابر رایو، ساویچ نمایش درخشانی داشت و بارها با حضور به موقع خود اجازه فروپاشی دروازه تیمش را به مهاجمان رایو نداد.

 

 

1331112

 

 

دفاع میانی: سرخیو راموس (رئال)

سرخیو راموس دقیقه 39 در بازی مقابل خیرونا یک پنالتی چیپ زد تا با همین گل، رئال کار را به تساوی بکشاند و مسیر برای گل های بعدی هموار شود. او در دفاع نیز مثل همیشه مستحکم بود.

 

 

دفاع راست: سرجی روبرتو (بارسا)

سرجی که پست اصلی اش دفاع راست نیست ولی سه سالی می شود که در همین منطقه برای بارسا بازی می کند، از خوب های تیمش برابر وایادولید بود. تک گل بارسا روی سماجت خود او و پاسی که با ضربه سر برای دمبله فراهم ساخت به دست آمد.

 

 

هافبک ها

 

 

1331799

 

 

گرانرو(اسپانیول)

گرانرو، بازیکن سابق رئال بهترین بازیکن اسپانیول در برتری 2-0 برابر والنسیا بود. او گل اول تیمش را به ثمر رساند و کنترل خط میانی را برای اسپانیول برعهده داشت.

 

ایارامندی(سوسیداد)

سوسیداد یک نیمه اول عالی و یک نیمه دوم بد را برابر لگانس تجربه کرد. در 45 دقیقه اول، ایارامندی ستاره سوسیداد بود و دومین گل تیمش را به ثمر رساند. او در نیمه دوم نیز از معدود خوب های سوسیداد بود.

 

 

نبیل ال زار (لگانس)

ستاره مراکشی 32 ساله لگانس در شرایطی وارد زمین شد که تیمش دو گل از سوسیداد عقب بود اما با دو گل شگفتی کامل شد و لگانس از خطر شکست خانگی گریخت.

 

 

مهاجمان

 

 

1331777

 

گرت بیل(رئال)

ستاره ولزی رئال مادرید در برتری 4-1 برابر خیرونا گل سوم رئال را به ثمر رساند تا به نوعی خیال کهکشانی ها از پیروزی راحت شود. او بارها و بارها با نفوذهای خود، روی دروازه خیرونا خطرساز شد تا رئالی ها را به ادامه فصل خوشبین تر کند.

 

 

1331795

 

 

کریم بنزما(رئال)

ستاره فرانسوی که فصل قبل ناامیدکننده ظاهر شده بود و بارها مورد انتقاد هواداران قرار گرفت برابر خیرونا زننده دو گل بود. یکی از انها از روی نقطه پنالتی به دست آمد.

 

 

1331798

 

 

پیونه سیستو(سلتا)

در برتری دور از خانه 2-1 سلتا مقابل لوانته، سیستو، مهاجم سیه چرده دانمارکی زننده گل اول در دقیقه 10 بود و دقیقه 35 نیز پاس گل دوم را به گومز داد.

 


 

دیدگاه‌ها