کد خبر : 1549959 | 07 شهریور 1397 ساعت 20:36 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

تعطیلی لیگ ظلم به همه تیم ها است

تارتار: بازی باپرافتخارترین مربی لیگ آسان نیست

سرمربی تیم پارس جنوبی اعتقاد دارد در بازی فردا نباید به سپاهان ضربه ایستگاهی بدهند.

تارتار: بازی باپرافتخارترین مربی لیگ آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اصفهان حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


بازی با پرافتخارترین مربی لیگ آسان نیست
عید غدیر خم را به همه مسلمین ایران عزیز تبریک می گویم. بازی با پرافتخارترین تیم لیگ برتر و پرافتخارترین مربی لیگ بازی راحتی برای ما نیست ولی همین قدر که برای ما سخت است برای سپاهان هم سخت‌ است.


سپاهان کار سختی خواهد داشت
 تیم ما در 2-3 سال گذشته در خانه بازی‌های خیلی خوبی  ارائه کرده و بچه‌ها اینقدر خوب وظایف‌شان را انجام می‌دهند که هیچ فضایی به حریفان نمی‌دهند و فکر می‌کنم برای سپاهان هم بازی سختی خواهد بود.


سپاهان برای قهرمانی بسته شده است
با توجه به بازی هفته گذشته که 3 امتیاز از دست دادیم برابر سپاهان محکوم به برد هستیم که امسال برامی قهرمانی بسته شده است. امیدوارم تمام نکاتی که به بچه‌ها گفتیم و کار کردیم به خوبی انجام شود و بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم. سپاهان تیمی است که در بعضی از تاکتیک‌ها واقعا در 5 بازی گذشته خوب کار کرده است.


نباید به سپاهان ایستگاهی بدهیم
در طول هفته با بازیکنان‌مان کار کردیم که ضربه ایستگاهی به سپاهان ندهیم و خداراشکر داور هم داور باتجربه‌ای است و مطمئن هستم که خوب عمل خواهد کرد. امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم.


هواداران ورزشگاه را پر کنند
از هواداران تشکر می‌کنم و به حضورشان در ورزشگاه برای بازی فردا نیاز مبرم داریم. با توجه به دیدار مقابل سپاهان مدعی به حمایتشان احتیاج داریم و امیدواریم مثل بازی با استقلال ورزشگاه را پر کنند. انشاءالله فردا منتظرشان هستیم
 

 

ممکن است نوری به بازی نرسد
خداراشکر محروم نداریم ولی محمد نوری کمی کسالت دارد که ممکن است به بازی نرسد.
 

 

خط دفاعی ما جزو خطوط دفاعی خوب لیگ برتر است
خط دفاعی‌مان جزو خطوط دفاعی خوب لیگ برتر است. سپاهان هم 6 گل از 10 گل‌اش را به سپیدرودی زده که در آن زمان شرایط خوبی نداشته است.  به خط دفاعی‌مان خیلی امیدواریم و مطمئن باشید امسال یکی از خطوط دفاعی خوب لیگ برتر خواهد بود.
 

 

صالحی هم مثل سایر بازیکنان است
ابراهیم صالحی مثل بقیه بچه‌های تیم است و شاید اینکه به سپاهان رفت و برگشت شرایطش را عوض کرد. ابراهیم همیشه برای ما باانگیزه بازی کرده است. بچه‌های ما واقعا بچه‌های با انگیزه و بامعرفت هستند. هرچقدر هم که شرایط سخت باشد هیچ وقت کم‌کاری نمی‌کنند و امیدوارم مسئولان نگاه بهتری به این تیم داشته باشند.
 

 

تعطیلی لیگ ظلم به همه تیم ها است
تعطیلی لیگ به همه ی تیم‌ها لطمه وارد می‌شود و به نوعی این ظلم برای همه تیم‌ها است. همه تیم‌ها در شرایط مسابقه هستند. شاید برای تیم‌هایی که تغییراتی در کادرفنی داشتند بهتر باشد تا برای ما که از ابتدا در کنار تیم بودیم.

دیدگاه‌ها