کد خبر : 1549961 | 07 شهریور 1397 ساعت 19:49 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

پرز علاقه ای به ماریانو نداشت

رئیس لیون و تشریح سرقت بزرگ رئال از سویا

ماریانو دیاز یک سال پس از جدایی از رئال حالا در آستانه بازگشت قرار دارد.

رئیس لیون و تشریح سرقت بزرگ رئال از سویا

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 24 ساله دومنیکنی متولد بارسلونا، دو سال پیش در تیم اول رئال، 302 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و سپس تابستان 2017 با هشت میلیون یورو راهی لیون شد. او با درخشش در لیون توانست ارزش هایش را اثبات کند و حالا در آستانه بازگشت به رئال قرار دارد.

 

 

1332063

 

 

ژان میشل آئولاس، مدیر لیون در همین رابطه گفت:« در مورد ماریانو برنامه ها آنچنان که دوست داشتیم پیش نرفت. او از ما تقاضای جدایی کرد و ما هم موافقت کردیم؛ چرا که وقتی بازیکنی دلش با تیم نیست، نباید حفظ شود. سپس با سویا توافق کردیم و ناگهان رئال مادرید اطلاع داد که قصد دارد بند بازگشت ماریانو را فعال کند. 

ماریانو گفت که با رئال در تماس است. فکر نمی کردم ماریانو در اندازه های رئال مادرید و مورد علاقه آنها باشد. حتی چندی پیش در تماس با پرز او به من گفت که علاقه ای به بازگرداندن ماریانو ندارد. 

رئال 33 میلیون یورو بعلاوه 3 میلیون یورو بندهای متغیر را باید پرداخت کند تا ماریانو را به خدمت بگیرد. البته آنها 35 درصد حق انتقال ماریانو را نیز در اختیار دارند(رقم پرداختی نهایی بین 21.4 تا 23.4)میلیونی یورو خواهد شد) و هنوز هیچ چیز تمام نشده است.»

دیدگاه‌ها