کد خبر : 1550023 | 08 شهریور 1397 ساعت 10:39 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

جدال مدافعین پارس با بهترین خط حمله لیگ

لطفی و نورمحمدی امروز باید مقابل بهترین خط حمله لیگ از دروازه تیم خود محافظت کنند.

جدال مدافعین پارس با بهترین خط حمله لیگ 

به گزارش "ورزش سه"، امروز یکی از حساس ترین جدال های هفته ششم با دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و سپاهان در شهرستان جم دنبال می شود و تیم دوم و ششم جدول رده بندی مقابل هم صف آرایی می کنند.


تیم فوتبال سپاهان در 5 بازی گذشته میانگین 2 گل در هر مسابقه را به ثبت رسانده و با 10 مرتبه باز کردن دروازه حریفان بهترین خط هجومی لیگ را به خود اختصاص داده است.


شاگردان قلعه نویی روز آینده از ساعت 20 به مصاف شاگردان تارتار می روند تا شاید اولین پیروزی خود را مقابل این تیم در سومین رقابتی که داشته اند دشت کنند، اما برای این کار باید از سد خط دفاعی ای عبور کنند که فصل گذشته نمایش بسیار خوبی برابر سپاهان داشت.


در خط دفاعی پارس مجتبی لطفی و حامد نورمحمدی باید مقابل مثلث تهاجمی سپاهان متشکل از انصاری، کی روش و محمدی قرار بگیرند و علاوه بر این حواسشان به شهباززاده هم باشد؛ احتمالا یکی از این دو بازیکن که مجتبی لطفی خواهد بود، مامور مستقیم مهار کی روش استنلی می شود.  لطفی از جمله مدافعان استاندارد لیگ به شمار می رود که فصل گذشته نمایش خوبی در دو دیدار برابر سپاهان داشت؛ به نظر می رسد مهاجمان سپاهان کار آسانی برای باز کردن دروازه تیم جم با حضور بازیکنانی نظیر لطفی و سایر مدافعین تیم نداشته باشند.


البته تارتار علاوه بر دو بازیکنی که در بالا اشاره کردیم، محسن بنگر را هم به خدمت گرفته و می تواند در صورت صلاحدید از این بازیکن که پیش تر بازیکن سپاهان هم بوده  است، استفاده کند.

دیدگاه‌ها