کد خبر : 1550042 | 08 شهریور 1397 ساعت 12:03 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

سامر: مدیریت فوتبال آلمان نیازمند چهره‌های جدید است

ماتیاس سامر پیشکسوت فوتبال آلمان که در فاصله‌ی سالهای 2006 تا 2012 سمت مدیر ورزشی تیم ملی آلمان را به عهده داشته به صف منتقدین فدراسیون فوتبال این کشور پیوست و اعلام کرد این فدراسیون به چهره‌های جدیدی نیاز دارد.

سامر: مدیریت فوتبال آلمان نیازمند چهره‌های جدید است

به گزارش "ورزش سه"، ماتیاس سامر با انتقاد از روندهای مدیریتی فدراسیون فوتبال آلمان که به گفته‌ی او در ناکامی بزرگ مانشافت در جام جهانی روسیه نقش مهمی داشته، انگیزه‌های شخصی انتقادهای خود را تکذیب کرده و در مصاحبه به روزنامه‌ی بیلد گفت:" من به خاطر نفع شخصی انتقاد نمی‌کنم. همینجا می‌گویم که نه برای مدیریت فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ آلمان شایستگی کافی را ندارم. این دو سازمان‌هایی هستند که شالوده‌ی فوتبال آلمان را می‌سازند. لوو به عنوان سرمربی تنها بخشی از این سیستم است و به همین خاطر معتقدم مسئولیت اولیور بیرهوف در مورد مسائل بوجود آمده حول و حوش تیم ملی بیشتر است". 


سامر در ادامه مدعی شد که تعویض مدیر ورزشی تیم ملی به تنهایی کافی نخواهد بود و گفت:" به اعتقاد من تنها تعویض یک شخص کافی نیست. در شرایط فعلی بحث دامنه‌دار بین اجزای مختلف فوتبال آلمان لازم و ضروری است. بحث و تبادل نظر بین فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌ها می‌تواند نقطه‌ی شروع تغییر جهت‌گیری‌های فوتبال ما باشد. مسائلی مثل آموزش جوانان و سیستم مربی‌گری خیلی مهم هستند".

دیدگاه‌ها