کد خبر : 1550093 | 08 شهریور 1397 ساعت 16:58 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

نفوذ قزاق ها باعث شد به من اخطار بدهند

ملایی: تقدیر من این بود که ببازم!

ملی پوش جودوی ایران گفت: اگر کمکم کنند می توانم دوباره اوج بگیرم و حتی در المپیک برای کسب طلا تلاش کنم.

ملایی: تقدیر من این بود که ببازم!

به گزارش "ورزش سه"، سعید ملایی ملی پوش جودو در وزن  ۸۱- پس از کسب مدال نقره بازیهای آسیایی گفت: واقعیت این است که جنگیدم و تلاشم را کردم و برای مسابقه برنامه داشتم اما تقدیر این بود که دوم شوم و نقره بگیریم.


وی ادامه داد: لازم است از خانواده جودو و تمام کسانی که از من حمایت کردند عذرخواهی کنم. ببخشید که نتوانستم دومین مدال جودو در بازیهای آسیایی را کسب کنم.


ملایی اضافه کرد: حریف در اختیارم بود و تا آخرین ثانیه های مسابقه از حریف پیش بودم؛ اما داوران اخطار اول را بی خود به من دادند و من در پایان بازنده شدم. لابی قزاق ها در پایان فینال باعث شد به من اخطار دهند و بازنده شوم.


وی که پس از ۱۳ سال از کسب مدال آرش میر اسماعیلی در مسابقات جهانی۲۰۱۷ مدال نقره گرفت،  خاطرنشان کرد: عهدی با خودم داشتم که پس از المپیک بی حاشیه تمرین کنم. از حاشیه ها دوری کردم و نتایج خوبی در مسابقات گرفتم. اگر کمکم کنند می توانم دوباره اوج بگیرم و حتی در المپیک برای کسب طلا تلاش کنم و ان شالله مدال طلا بگیرم.


وی در پاسخ به این سوال که اگر حریف قزاق در پایان فینال شرایط تو را داشت مثل تو بازنده می شد، گفت: شاید به او اخطار نمی دادند؛ اما تقدیر این بود که ببازم. به حریف قزاق تبریک می گویم و بازهم از همه طرفدارانم و خانواده جودو عذرخواهی می کنم.

دیدگاه‌ها