کد خبر : 1550240 | 09 شهریور 1397 ساعت 08:17 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولین واکنش‌ها به قرعه‌ بایرن و دورتموند در آلمان

قرعه‌کشی مرحله‌ی گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا انجام شد تا سی و دو تیم حاضر در این رقابتها در هشت گروه تقسیم شده و منتظر سوت آغاز مسابقات باشند.

اولین واکنش‌ها به قرعه‌ بایرن و دورتموند در آلمان

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های آلمانی از لحظه‌ی به پایان رسیدن مراسم قرعه‌کشی به اظهارنظر و گمانه‌زنی درباره‌ی قرعه‌ی تیم‌های آلمانی حاضر در لیگ قهرمانان پرداخته و مطالب زیادی منتشر کرده‌اند. روزنامه‌ی بیلد بلافاصله بعد از قرعه‌کشی به قرعه‌ی دو تیم بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ پرداخت تا شانس آنها را برای موفقیت و صعود از مرحله‌ی گروهی بسنجد. 


زردپوشان دورتموند در گروه A رقابتها با تیم‌های اتلتیکو مادرید، موناکو و کلوب بروخه‌ی بلژیک همگروه شده‌اند. بیلد مهمترین بازی این گروه را جدال دورتموند و اتلتیکو می‌داند. این دو تیم تنها یک بار در فصل 1996-1997 در مرحله‌ی گروهی مقابل هم قرار گرفته‌اند. دورتموند در خانه‌ی اتلتیکو و اتلتیکو در خانه‌ی دورتموند به پیروزی رسید. دورتموند آن سال به فینال لیگ قهرمانان رسید و یوونتوس را شکست داد تا جام قهرمانی را بدست آورد. امسال هم اتلتیکو مادرید با ستارگانی مثل آنتوان گریزمان، دیه‌گو گودین و کوکه به وست‌فالیا سفر خواهد کرد تا با زنبورهای زرد دورتموند با ستاره‌هایی مثل مارکو رویس، کریستین پولیشیچ و پاکو آلکاسر دیدار کند. 


بایرن هم در گروه E رقابتها با بنفیکا، آژاکس و آ. ا. ک آتن همگروه شده است. جالب اینجا است که بیلد معتقد است مهمترین بازی این گروه بازی بنفیکا و آژاکس خواهد بود، نه بازی‌هایی که بایرن در آنها حضور دارد. بیلد می‌گوید این بازی بهترین بازی گروه خواهد بود چون جدال دشوار دو تیم برای کسب مقام دومی را به نمایش خواهد گذاشت. آژاکس به دو ستاره‌ی خود، حکیم زیاش پدیده‌ی جوان این تیم و ستاره‌ی پیرنشدنی هلندی‌ها کلاس یان هونتلار می‌بالد و بنفیکا هم با آندره آلمیدا و یوناس به مصاف تیم هلندی خواهد رفت تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله‌ی حذفی شود.

دیدگاه‌ها