کد خبر : 1550343 | 09 شهریور 1397 ساعت 14:52 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

حضور در ترکیب اصلی و گلزنی و کاپیتانی

مدافع ذوبی‌ها رسما به ترکیب این تیم بازگشت

هادی محمدی که از ابتدای لیگ هجدهم توانست به جمع ذوبی ها بازگردد روز گذشته علاوه بر حضور در ترکیب ثابت این تیم، توانست تنها گل سبزها را نیز به ثمر برساند.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع ذوبی ها که دو فصل پس از پیوستن به این تیم و تبدیل شدن به یکی از ارکان اصلی این تیم برای گذراندن خدمت سربازی خود راهی تبریز و تیم تراکتورسازی شده بود از ابتدای لیگ هجدهم و با اتمام خدمت خود مجددا به اصفهان بازگشت و پیراهن سبز و سفید این تیم را به تن کرد. 


هادی محمدی که پیش از نشان داده بود از مدافعان خوش آتیه فوتبال ایران محسوب می شود پس از حضور در تیم تراکتورسازی دچار مصدومیتی شدید شد و به همین دلیل تقریبا لیگ هفدهم را از دست داد اما پس از رسیدن به بهودی کامل و بازگشت به ذوب آهن او از ابتدای لیگ هجدهم یکی دوباری به میدان آمد تا اینکه روز گذشته به عنوان یکی از 11  مرد اصلی نمازی پا به میدان گذاشت. 


محمدی علاوه بر حضور در ترکیب تیم و ایستادن برابر حریفی به نام پدیده، موفق شد تنها گل تیمش را از روی یک ضربه سر دیدنی به ثمر برساند. نکته جالب درباره او اینکه وی پس از خروج قاسم حدادی فر از زمین، بازوبند کاپیتانی تیمش را نیز به بازو بست.

عکس ها: علی خدایی

 

1332584

 

1332585

دیدگاه‌ها