کد خبر : 1550355 | 09 شهریور 1397 ساعت 15:41 | 62.9K بازدید | 0 دیدگاه

خطرناک‌ترین مهاجم هجدهم را بشناسید (عکس)

یونس شاکری با مدت زمانی که در ترکیب پدیده در بازی های امسال به میدان رفته توانسته خود را بدون تردید خطرناک ترین مهاجم لیگ هجدهم معرفی کند.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده در لیگ هجدهم از همان بازی دوم اسب خود را زین کرد تا بتواند در میان تیم های نیمه بالایی جدول قرار بگیرد. علاقه این تیم مشهدی به موفقیت آنقدر زیاد است که هماهنگی قابل توجهی در تمام ارکان تیم به چشم می آید و از آن مهمتر بازیکنان این تیم نیز سعی می کنند بهترین فرم خود را به نمایش بگذارند. 


یکی از بازیکنانی که توانسته بهترین آمار را در بازی پدیده از خود به نمایش بگذارد مهاجم این تیم یعنی یونس شاکری است. شاکری که به عنوان بازیکن جانشین در شش بازی ابتدایی تیمش به میدان آمد و توانست عملکرد خیره کننده ای از خود به نمایش بگذارد. شاکری که روز گذشته از دقیقه 80 وارد زمین شد توانست میزان حضور خود در بازی های لیگ هجدهم را به 91 دقیقه برساند! 


جالب اینکه یونس شاکری در مدت زمان 91 دقیقه ای که بازی های پدیده به میدان رفته موفق شده 3 بار برای این تیم گلزنی و 1 پاس گل نیز برای دیگر بازیکن تیمش مهیا کند. با این حساب شاکری هر 30 دقیقه حضور در میدان یک گل برای تیمش به ثمر می رساند. او هر 27 دقیقه نیز یک عملکرد موثر منجر به گل از خود به جا می گذارد. با این حساب می توان یونس شاکری را به عنوان خطرناک ترین مهاجم حاضر در لیگ هجدهم دانست.

 

1332595

دیدگاه‌ها