کد خبر : 1550379 | 09 شهریور 1397 ساعت 17:32 | 58K بازدید | 0 دیدگاه

گرد و خاک دوباره آقای خاص؛

مورینیو: کلوپ ؟ کلوپ که جامی نبرده!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد یک کنفرانس مطبوعاتی پرحاشیه دیگر را برگزار کرد.

مورینیو: کلوپ ؟ کلوپ که جامی نبرده!

 

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو که در هفته های اخیر بارها و در مصاحبه های خود رفتارهایی پرحاشیه بروز داده، این بار به یورگن کلوپ حمله کرده و البته بعد از شمردن افتخاراتش، خودش را یکی از بهترین سرمربیان دنیا داشت.

 

آیا یونایتد می توانید قهرمان این فصل لیگ برتر باشد؟

 

بله. من سرمربی یکی از بزرگ ترین باشگاه های جهان و البته خودم یکی از بهترین مربی های دنیای فوتبال هستم. آیا تا به حال عقاید فیلسوفان را مطالعه کرده اید یا فرصتی برای خواندن عقاید هگل داشته اید؟ فیلسوفی به نام هگل می گوید امر حقیقی، کل است و شما در کلیت است که حقیقت را پیدا خواهید کرد.

 

1331963

 

اما آیا شما این سوال را از افرادی که تیمشان در رتبه، چهارم یا پنجم لیگ برتر قرار گرفت نیز می پرسید؟ فصل قبل من موفقیت های زیادی کسب کردم و این حقیقتی هست که شما احتمالا علاقه ندارید بپذیرید. همه معتقدند فصل قبل اتلتیکومادرید عملکرد فوق العاده ای داشت زیرا بعد از حذف از لیگ قهرمانان موفق شد لیگ اروپا را فتح کند.

 

ما آخرین تیمی از انگلیس هستیم که موفق شده ایم یک عنوان برون مرزی را فتح کنیم و من تنها مربی دنیا هستم که در ایتالیا، انگلیس و اسپانیا موفق به فتح 8 عنوان، نه عناوین کوچک یا در کشورهای سطح پایین، شده ام اما رتبه دوم من با یونایتد در فصل قبل بزرگ ترین دستاورد دوران مربیگری من بود.

 

کلوپ هیچگاه ادعا نمی کند بهترین مربی دنیا است اما شما اینگونه فکر می کنید. او نیز 2 بار فاتح بوندسلیگا شده اما از خودش تعریف نمی کند.

 

طبیعی است زیرا کلوپ هیچگاه در عرصه بین المللی موفق به فتح عنوانی نشده است و من به شما می گویم که او چه حسی دارد و این موضوع ساده است. فصل قبل تیم من عملکرد موفقی داشت و این چیزی است که شما احتمالا نمی خواهید اعتراف کنید. من عملکرد خودم را تحلیل می کنم و برای من مهم تر از آن چیزی که شما به آن فکر می کنید، موضوعی است که خودم به آن فکر می کنم.

 

1332621

 

بعد از باخت برابر تاتنهام، هواداران این تیم شعار می دادند " شما دیگر آقای خاص نیستی".

 

درست است اما چند ماه پیش که تاتنهام را در ومبلی مغلوب کردیم آنها شعاری نمی دادند و این در حالیست که آنها رویای یک جام را در سر داشتند؛ چیزی که خیلی تا به حال به آن دست نیافته اند اما در آن شب هواداران یونایتد بودند که فریاد "آقای خاص" سر می دادند.

 

هواداران علیرغم شکست به تاتنهام شما را تشویق کردند.

 

من فکر می کنم بازیکنانم برابر تاتنهام همه کار به جز گلزنی انجام دادند و واکنش هواداران نیز به خاطر عملکرد آنها بود نه من. هواداران یونایتد همیشه از تیم خود حمایت می کنند و ما برابر تاتنهام اگرچه مغلوب شدیم، اما هواداران ما را تشویق کردند و دلیل آن نیز عملکرد تیم بود.

 

من همیشه اولین نفری هستم که به رختکن می روم اما با توجه به این شکست خانگی باید می ماندم تا واکنش ها را ببینیم و هواداران بسیار فروتنانه رفتار کردند. همه معتقد بودند ما باید نتیجه بهتری می گرفتیم و در طول هفته از عملکرد یونایتد تمجید شد.

دیدگاه‌ها