کد خبر : 1550454 | 10 شهریور 1397 ساعت 08:47 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس بایرن: بوندس‌لیگا را غرب وحشی نکنید

یولیان ناگلزمان سرمربی هوفنهایم با وجود مهارت و دانش تاکتیکی خود، در بازی مقابل بایرن مونیخ برای خراب کردن بازی تهاجمی و حفظ توپ این تیم تنها از یک تاکتیک استفاده می‌کرد: خطاهای خشن بر روی بازیکنان خطرناک بایرن.

رئیس بایرن: بوندس‌لیگا را غرب وحشی نکنید

به گزارش "ورزش سه"، به خاطر استفاده از این تاکتیک در بازی هوفنهایم و بایرن که اولین بازی فصل دو تیم بود، کینگزلی کومان با تکل نیکو شولتز، قبل از آنکه بتواند نیمه‌ی اول را به پایان برساند مصدوم شد و از بازی بیرون رفت تا بعد معلوم شود تا چند ماه دیگر قادر به حضور در میادین نخواهد بود. مصدومیت ساق پای کومان که سال پیش هم به آن دچار شده بود ممکن است باعث شود او تا سال 2019 قادر به بازی کردن نباشد.


کارل هاینتس رومنیگه رئیس‌ هیأت‌مدیره‌ی بایرن در گفتگو با وبسایت رسمی این باشگاه درباره‌ی تاکتیک ناگلزمان گفت:" بازیکنان هوفنهایم تکل‌های خشن و بی‌رحمانه‌ای می‌رفتند، به خصوص در نیمه‌ی اول. روی تیاگو، کومان و فرانک ریبری دائم خطا می‌شد برای اینکه در بازی ما خلل ایجاد شود. در واقع فوتبال به سبک غرب وحشی بازی می‌شد. وقتی نتیجه‌ی یک تاکتیک این می‌شود که بهترین بازیکن میدان با مصدومیتی جدی از زمین بیرون برده شود باید گفت: آقای مربی، هدف وسیله را توجیه نمی‌کند. این بازی سخت و خطرناک هیچ ربطی به شجاعت ندارد".


رومنیگه در گفتگو با آبند زایتونگ اعلام کرد با دمیدن اعتماد به نفس به بازیکنان و استفاده از تاکتیک‌های انگیزشی مشکلی ندارد ولی می‌خواهد بوندس‌لیگا همچنان لیگی جذاب باقی بماند. به گفته‌ی او هر چیزی قابل قبول نیست و استفاده از هر روشی مرزهایی دارد. رومنیگه گفت:" وقتی یک تیم در مقابل بازیکنان ما اعلام می‌کند که فصل شکار آغاز شده و شکار بازیکنان بایرن مجاز است، اسم این را چه می‌توان گذاشت؟ این دیگر با بازی جوانمردانه هیچ سنخیتی ندارد. امیدوارم داوران در بازی‌های بعدی اجازه ندهند این موضوع به یک روند تبدیل شود. چون در غیر اینصورت، آینده‌ی خوبی در انتظار بوندس‌‌لیگا نخواهد بود".

دیدگاه‌ها