کد خبر : 1550578 | 10 شهریور 1397 ساعت 15:02 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

روایت مدیر رسانه ای سابق استقلال از غیبت ساناک

محمد نوری فر مدیررسانه ای سابق استقلال درباره جدایی جیری ساناک از استقلال مطلب تکان دهنده ای منتشر کرده است.

روایت مدیر رسانه ای سابق استقلال از غیبت ساناک 

به گزارش ورزش سه ، چند روز قبل از اردوی پیش فصل استقلال در ترکیه به جیری ساناک خبر می‌دهند که مادرش بیمار است و او باید فوری به چک برگردد. ساناک از باشگاه استقلال طلب پاسپورتش را می‌کند اما به او می‌گویند که به دلیل مسئله مالیاتی، فعلا نمی‌تواند از ایران خارج شود و باید صبر کند.طی چند ساعت مشکل حل می‌شود اما در ساعتهای انتظار یک اتفاق تلخ رخ می‌دهد. شدت استرس منجر به خونریزی بینی ساناک می‌شود. (شاید ممنوع‌الخروجی برای ما که در ایران هستیم، طبیعی است اما خارجی‌ها این‌ طور فکر نمی‌کنند.)

 

در بازگشت به چک، او به پزشک معالجش مراجعه می‌کند. متاسفانه خبردار می‌شود که بیماری کهنه او دوباره فعال شده. دستیار محبوب و مقبول شفر در بین بازیکنان استقلال سالها قبل به بیماری سرطان ابتلا پیدا کرد اما بهبود یافته بود. حالا دوباره پزشکان به او گفتند که نباید تحت استرس باشد و به همین خاطر فعلا اجازه نمی‌دهند که او به زمین فوتبال برگردد. 

 

برخلاف شایعاتی که شنیده شده، ساناک در این مدت که از ایران رفته با وینفرد شفر در ارتباط بوده و حتی به طور آنلاین آنالیزی از تیم السد قطر در اختیار کادرفنی استقلال قرار داده بود.

دیدگاه‌ها