کد خبر : 1550653 | 10 شهریور 1397 ساعت 19:15 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

عنوان امتیاز آورترین بازیکن برای سنتر ایران

حامد حدادی، درخشان ترین بازیکن فینال بسکتبال

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران به عنوان امتیاز آورترین بازیکن فینال مسابقات آسیایی شناخته شد.

حامد حدادی، درخشان ترین بازیکن فینال بسکتبال

به گزارش "ورزش‌سه"،  عصر امروز تیم ملی بسکتبال ایران در چهارچوب فینال المپیک آسیایی جاکارتا به دیدار تیم ملی چین رفت. ایران که تا به الان موفق به کسب مدال طلای این مسابقات نشده است، امیدوار بود با بهره‌مندی از ستارگانی مثل حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی به اولین مدال طلای خود در المپیک آسیایی دست پیدا کند. بازیکنان ایرانی که این مسابقه را خیلی خوب شروع کرده بودند در نهایت با نتیجه 82-74 برابر تیم قدرتمند چین شکست خوردند و در رده دوم قرار گرفتند.


اما نکته قابل توجه این دیدار، امتیازات کسب شده توسط حامد حدادی است. سنتر تیم ملی ایران در جدال برابر چین 27 امتیاز برای تیم ملی کسب کرد و بالاتر از ستارگان چینی قرار گرفت. بعد از حدادی ابودورگیزیتی از چین با 20 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.


حامد حدادی علی‌رغم داشتن مصدومیت از ناحیه کشاله پا یکی از ستارگان ایران در این مسابقات بود و در هر بازی بیشترین امتیاز را برای تیم ملی را به ارمغان می‌آورد. او که بعد از باخت به چین به دلیل از دست دادن مدال طلا بسیار ناراحت بود، اعلام کرد که شاید از بازی‌های ملی خداحافظی کند. اتفاقی که بی شک ضربه بزرگی به بسکتبال ایران می‌زند و این رشته یکی از بهترین بازیکنان یک دهه اخیر خود را از دست می‌دهد.

دیدگاه‌ها