کد خبر : 1550695 | 10 شهریور 1397 ساعت 21:14 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

سون هیونگ مین: نمی توانم احساسم را بیان کنم

سون هیونگ مین، ستاره جوان کره جنوبی در مورد قهرمانی تیم ملی کره جنوبی در بازی های آسیایی صحبت کرد.

سون هیونگ مین: نمی توانم احساسم را بیان کنم

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه کسب مدال طلای بازی های آسیایی در رشته فوتبال برای کره جنوبی بسیار پر اهمیت بود، اما این مدال طعم دیگری برای سون هیونگ مین داشت زیرا ستاره جوان تاتنهام حالا بعد از گذراندن خدمت آموزشی، کارت معافی خود را دریافت خواهد کرد.

 

سون هیونگ مین گفت: "به قدری خوشحالم که نمی توانم احساسات خود را بیان کنم و باید از هم تیمی هایم و مردم تشکر کنم. شرایط دشوار بود زیرا من از نظر سنی بزرگ تر از هم تیمی های خود بودم.

 

بعد از سوت پایان چیزی را به یاد می آورم و فقط دیدم که همبازیانم و کادر فنی خیلی خوشحال هستند. از مردمی که ما را تشویق کردند تشکر می کنم و نمی توانم احساسات خود را در بین کلمات بیان کنم.

 

1332973

 

زمانی که بازی به وقت اضافی رفت به دیگر بازیکنان گفتم تسلیم نشوید و در خاطرتان باشد چقدر تلاش کردیم تا به اینجا برسیم. همه ما تلاش زیادی انجام دادیم و گرچه حواشی منفی زیادی در اطراف تیم وجود داشت اما ما در نهایت قهرمان شدیم زیرا بازیکنان تیم ملی به هر نحوی می خواستند به هدف خود برسند.

 

تیم باکیفیتی داشتیم و بازیکنان از انگیزه بالایی برای قهرمان شدن برخوردار بودند و فقط با این قلب بزرگ می توانستیم قهرمان این رقابت ها شویم. حتی زمانی که به مالزی در بازی اول خود باختیم هم من تلاش زیادی کردم تا شرایط تیم دوباره عادی شده و فضای مناسبی برای تیم حاکم شود.

 

اوقات اضافی را هرگز فراموش نمی کنم زیرا در شرایطی بودم که هم می شد پیروز شد و هم باخت، اما فوتبال یک بار دیگر به من نشان داد اتفاقات ممکن است در زمان کوتاهی رخ بدهد."

دیدگاه‌ها