کد خبر : 1550946 | 11 شهریور 1397 ساعت 20:06 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل لغو تمرین امروز پرسپولیس

در حالی که قرار بود در بازگشت برانکو ایوانکوویچ به تهران، این تیم امروز تمرینات خود را زیر نظر این مربی از سر بگیرد، این تمرین لغو شد.

دلیل لغو تمرین امروز پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بازگشت سرخپوشان از دوحه، آنها سه روز مرخصی را پشت سر گذاشتند و با توجه به حضور برانکو ایوانکوویچ و کادرفنی‌اش در کرواسی، تمرین خود را روز شنبه زیر نظر کریم باقری به انجام رساندند. قرار بود اولین جلسه تمرینی این تیم بعد از بازی مقابل الدحیل امروز و زیر نظر برانکو ایوانکوویچ به انجام برسد که بعد از بررسی‌های سرمربی تیم به دلیل مشکلات زمین استادیوم شهید کاظمی این تمرین لغو شد.


سایت باشگاه پرسپولیس در این زمینه نوشته است: با خواست برانکو ایوانکوویچ، تمرین بعدازظهر امروز سرخپوشان به دلیل آماده نبودن شرایط زمین چمن لغو شد و تیم فوتبال پرسپولیس تمرین نخواهد کرد. مسوولان ورزشگاه شهید کاظمی در حال رفع مشکل هستند تا سرخپوشان تمرینات خود را از صبح فردا دوشنبه از سر بگیرند.


برانکو در این رابطه به فارس در خصوص دلیل لغو تمرین شاگردانش گفته:متاسفانه مجبور شدیم تمرین امروز را در دو نوبت صبح و عصر تعطیل کنیم. چمن زمین تمرینی ما خیلی بلند است و در این شرایط نمی‌توان تمرین مناسبی انجام داد. قرار است زمین تمرین را آماده کنند. اگر زمین برای تمرین مناسب باشد که تمرینات را برگزار می‌کنیم اما فعلا چیزی در این باره نمی‌دانم. باید منتظر باشیم و ببینیم زمین تمرین چه زمانی آماده خواهد شد.

دیدگاه‌ها