کد خبر : 1550969 | 11 شهریور 1397 ساعت 21:48 | 91.8K بازدید | 0 دیدگاه

آتش بازی بلوگرانا در خانه؛

بارسا 8 – 2 اوئسکا؛ عاقبت بلندپروازی در نوکمپ!

بارسلونا موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده، با 8 گل رقیب گمنام خود را بدرقه کند.

بارسا 8 – 2 اوئسکا؛ عاقبت بلندپروازی در نوکمپ!

به گزارش "ورزش سه"، اوئسکا بازی را هجومی آغاز کرده و در همان 5 دقیقه ابتدایی موفق به گلزنی شد و در سراسر بازی نیز نمایشی هجومی ارائه داد، اما بارسلونا با به ثمر رساندن 8 گل پاسخ محکمی به تیم تازه لالیگایی شده داد.

 

بازی بر خلاف انتظار با برتری اوئسکا آغاز شد و این تیم در دقیقه 3 و روی پاس لونگو و ضربه هرناندز در دهانه دروازه موفق شد در نوکمپ دروازه بارسلونا را باز کند.

 

1333277

 

بارسا بعد از دریافت گل سراپا حمله شد و بعد از خلق چند موقعیت نصفه و نیمه در دقیقه 15 به گل تساوی رسید. لیونل مسی با گذر از سد مدافع حریف و ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق گل تساوی را به ثمر برساند.

 

1333288

 

1333291

 

حملات میزبان ادامه یافت و 9 دقیقه بعد و در دقیقه 24  بارسلونا موفق شد روی پاس عرضی یوردی آلبا و اشتباه و گل به خودی پولیدو به گل دوم هم دست یابد.

 

بارسا دست بردار نبود و دقایقی بعد می توانست توسط عثمان دمبله به گل برسد اما ضربه دیدنی او با بدشانسی به دیرک دروازه اوئسکا برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 39 بارسا به گل سوم هم دست یافت. روی پاس تماشایی آلبا، سوارز با یک ضربه تمام کننده دقیق اولین گل خود در این فصل لالیگا را به ثمر رساند.

 

1333289

 

بعد از دریافت 3 گل، اوئسکا سراپا حمله شد و توانست در دقیقه 43 و روی پاس گومز و ضربه گایار در دهانه دروازه یک بار دیگر اختلاف را به حداقل برساند.

 

در لحظات پایانی نیمه اول کوتینیو موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت اما ضربه او راهی به دروازه نیافت تا 45 دقیقه نخست با نتیجه 2-3 به سود بارسا به پایان برسد.

 

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم بارسا بهترین فرصت را برای زدن گل سوم داشت اما ضربه والی لیونل مسی از گوشه محوطه به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 48 حملات بارسلونا جواب داد و این تیم به گل چهارم هم رسید. با پاس عمقی سوارز، دمبله در محوطه جریمه صاحب فرصت شده و با یک ضربه محکم به گوشه دروازه، زننده گل چهارم لقب گرفت.

 

طوفان بارسلونا در نیمه دوم تمامی نداشت و این بار ایوان راکیتیچ موفق شد در دقیقه 52 و با پاس مسی، با یک شوت دیدنی از گوشه محوطه گل پنجم را به ثمر برساند.

 

حملات بارسا باز هم ادامه یافت و در دقیقه 60 و روی پاس فوق العاده کوتینیو، لیونل مسی با دروازه اوئسکا تک به تک شده و موفق شد گل ششم را نیز وارد دروازه حریف کند.

 

در ادامه جریان بازی آرام شده و بارسا مطمئن از پیروزی، دیگر تمایل چندانی به ایجاد خطر روی دروازه حریف نداشت. در دقیقه 77 لیونل مسی می توانست با یک ضربه ایستگاهی هت تریک کند اما بدشانس بود که این اتفاق رخ نداد.

 

اما در دقیقه 81 این بار لیونل مسی با یک پاس فوق العاده یوردی آلبا را تک به تک کرد و او نیز با نواختن یک ضربه زمینی گل هفتم را نیز وارد دروازه حریف نگون بخت کرد. در لحظات پایانی و با روی پاس آکروبیاتیک ویدال، سوارز باز هم می توانست گلزنی کند اما ضربه سر او به بیرون رفت.

 

در دقیقه 92 بارسلونا صاحب یک ضربه پنالتی شد که سوارز آن را تبدیل به گل کرد تا بارسا نهایتا 2-8 رقیب خود را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها