کد خبر : 1551048 | 12 شهریور 1397 ساعت 10:34 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از کسب 75 مدال طلا در بازی‌های آسیایی

برنامه‌ریزی ژاپن برای 30 مدال طلا در المپیک 2020

ژاپن در بازی‌های آسیایی اندونزی رویهم‌رفته موفق به کسب 205 مدال شد که 75 تای آنها طلایی‌رنگ بود.

برنامه‌ریزی ژاپن برای 30 مدال طلا در المپیک 2020

به گزارش "ورزش سه"، ژاپن بعد از چین که 132 مدال طلا و رویهم‌رفته 289 مدال بدست آورد در جدول مدال‌ها رتبه‌ی دوم را به خود اختصاص داد. یاسوهیرو یاماشیتا، رئیس کاروان ورزشی ژاپن در بازیهای آسیایی به خبرنگاران گفت:" ما این بار 205 مدال و 75 مدال طلا بدست آوردیم. این نتیجه به مراتب بهتر از چیزی است که انتظارش را داشتیم. من بویژه می‌خواهم از تیم شنای ژاپن تشکر و قدردانی کنم که 9 مدال طلا نصیب ما کرد. آنها واقعاً درخشان ظاهر شدند و در شروع بازی‌ها به بقیه‌ی ورزشکاران ژاپنی روحیه دادند".


ایکی ریکاکو، شناگر ژاپنی که در بازی‌های آسیایی 2018 موفق به کسب شش مدال شد به عنوان باارزش‌ترین ورزشکار رقابتها اعلام شد. او اولین زنی است که موفق شده این عنوان بازی‌های آسیایی را به خود اختصاص دهد.


یاماشیتا با وجود ابراز خوشحالی از نتایج ژاپن اعلام کرد:" ما بیش از حد به خودمان غره نخواهیم شد. شاید بتوان گفت یکی از بزرگترین دشمنان یک تیم ورزشی اعتماد به نفس بیش از حد است".  یاماشیتا از ورزشکاران ژاپنی خواست برای درخشش هر چه بیشتر در المپیک 2020 توکیو هرگز از تلاش دست برندارند. ژاپن برای المپیکی که در کشور خود برگزار خواهد کرد برای کسب 30 مدال طلا برنامه‌ریزی کرده است.


یاماشیتا گفت کسب مدال طلا در چندین ورزشی که در المپیک حضور خواهند داشت مثل اسکیت‌بورد، کوه‌نوردی، کاراته و سافت‌بال باعث خوشحالی مسئولین ورزش ژاپن شده است.


یاماشیتا در گفت و گو با خبرنگاران گفت:" کسب 75 مدال طلا در بازی‌‌های آسیایی با کسب 30 مدال طلا در المپیک توکیو فرق دارد. می‌دانم بعضی رسانه‌ها گفته‌اند که این هدف غیر واقع‌بینانه‌ای است و قابل دسترس نیست. ولی نه، این هدف غیر واقع‌بینانه نیست. ما عملکرد تک‌تک ورزشکاران‌مان را به دقت بررسی و آنالیز کرده‌ایم پس اگر همه‌ی ورزشکاران با تمام توان خود تلاش کنند، شک نداریم که می‌توانیم به این هدف برسیم".

دیدگاه‌ها