کد خبر : 1551093 | 12 شهریور 1397 ساعت 13:13 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

راز گل دیدنی لاکازت به کاردیف (عکس)

الکساندر لاکازت، مهاجم آرسنال ، روز گذشته برای تیمش خوش درخشید تا توپ چی ها، دومین پیروزی فصل خود را به دست آورند.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته آرسنال در دیداری حساس به مصاف کاردیف رفت و در ولز، به سختی توانست از سد حریف خود عبور کند اما نقش اول این پیروزی، بدون شک الکساندر لاکازت، مهاجم فرانسوی بود.

 

1333452

 

 

توپ چی ها در ابتدای بازی موفق شدند  با گل مصطفی از حریف خود پیش بیفتند ولی کاماراس توانست کار را در پایان نیمه اول به تساوی بکشاند. بازی در نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید و آرسنال نیمه کم فروغی را سپری کرد.

 

اما نیمه دوم اوضاع کاملا متفاوت بود. لاکازت که تا پیش از این بازی، بارها تاکید کرده بود که منتظر فرصت برای درخشش است و اگر به او فضا داده شود، خوش خواهد درخشید، در نیمه دوم نشان داد که به صحبت هایش وفادار است و عامل اصلی پیروزی تیمش در دیدار دشوار شب گذشته بود. او در دقیقه 66 پاس گلی عالی برای پیر امریک اوبامیانگ ارسال کرد تا با ضربه دقیق مهاجم سابق دورتموند، آرسنال بار دیگر از حریف خود پیش بیفتد.

 

1333453

 

 

اما حتی این برتری هم برای آرسنال باقی نماند و دنی وارد توانست کار را به تساوی بکشاند. در حالی که فرصت زیادی برای آرسنال باقی نمانده بود، بار دیگر لاکازت خودی نشان داد و پس از دریافت پاس از لوکاس توریرا، با عبور از دو مدافع حریف به زیبایی دروازه کاردیف را باز کرد و تیمش را برای بار سوم پیش انداخت و در نهایت توپ‌چی ها توانستند 3 امتیاز دشوار بازی را کسب کنند.

 

 

1333455

 

1333454

 

1333456

 

پس از بازی لاکازت در این رابطه گفت:" واکنش های خوبی از گلر حریف دیدیم و من می‌دانستم که اگر با تمام قدرت شوت بزنم، می‌توانم گلزنی کنم و همینطور هم شد. برای من خیلی مهم بود که شروع خوبی داشته باشم. می‌خواستم به مربی ثابت کنم که می‌توانم در 11 نفر اصلی باشم و فکر می‌کنم این کار را انجام دادم و خوشحالم.

دیدگاه‌ها