کد خبر : 1551260 | 13 شهریور 1397 ساعت 09:13 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

لوپتگی: از حضور در رئال به هیچ وجه پشیمان نیستم

خولن لوپتگی، سرمربی رئال مادرید تاکید دارد از اینکه روند حضورش در رئال باعث اخراج از تیم ملی اسپانیا شده، پشیمان نیست و اگر به عقب برگردد، همین کار را خواهد کرد.

لوپتگی: از حضور در رئال به هیچ وجه پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، حضور لوپتگی در رئال مادرید، 2 روز پیش از شروع جام جهانی اعلام شد و همین موضوع باعث شد تا اسپانیا تصمیم به اخراج سرمربی اسپانیایی از هدایت این تیم بگیرد. حال لوپتگی مدعی شد که به هیچ وجه از تصمیماتی که گرفته پشیمان نیست.

 

1331134

 

 

او گفت:" راستش را بخواهید، من تصمیمی گرفتم و اگر لازم باشد، یک بار دیگر این کار را خواهم کرد. با صداقت تمام این کار را کردم و هیچگاه پشیمان نمی‌شوم. مادرید در چند سال اخیر پیشرفت کرده است، اینجا همیشه جای ویژه ای بوده و حالا با جام‌های جدیدی که کسب شده، اوضاع فرق کرده بنابراین رئال بهترین تیم قرن ٢١ هم بوده است.

 

 برای من، مسئولیت همیشه این بوده که گروهی را هدایت کنم تا به پیروزی برسند. مربی گری در باشگاه که کار روزانه است، با تیم ملی فرق دارد. برای بیشتر مربیان دنیا غیرقابل درک است که هدایت اسپانیا یعنی چه ولی در مجموع، مربی گری باشگاهی سختی بیشتری دارد.

به هیچ وجه از تصمیمی که گرفتم پشیمان نیستم. من در رئال خیلی خوشحالم و اینجا با چالش‌هایی روبرو هستیم. امید زیادی دارم که تیم ملی اسپانیا با لوئیس انریکه موفق شود. نمی‌خواهم به عقب برگردم و به همه توضیح دهم. برای من این صفحه بسته شده است. ما کاری را که کردیم، توضیح دادیم، هر کس هر آنچه که فکر می‌کند درست است را انجام می‌دهد."

دیدگاه‌ها