کد خبر : 1551273 | 13 شهریور 1397 ساعت 09:44 | 47K بازدید | 0 دیدگاه

رای سوپر جام وارد کشو شد

رای سوپر جام بعد از انشاء از سوی دبیرخانه توسط اعضای کمیته استیناف امضاء شد و برای ابلاغ در اختیار دبیر کل قرار گرفت.

رای سوپر جام وارد کشو شد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس قوانین موجود در فوتبال ایران رکن های قضایی فدراسیون فوتبال حق اعلام رسمی رای را ندارند و رای باید با امضای دبیر کل به باشگاه  ها و سازمان لیگ برتر ابلاغ شود!


گاها برخی از رای هایی که صادر می شود با توجه به تبعاتی که دارد مصلحت اندیشی می شود و تصمیم گرفته می شود رای در زمانی آرام اعلام شود تا کمتر فوتبال ایران را به چالش ببرد! به نظر می رسد رای سوپر جام هم این چنین باشد به خصوص که استقلال و پرسپولیس بازی برگشت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارند و فدراسیون فوتبال ترس از این دارد در صورت اعلام رای تیم بازنده دچار چالش های روحی و روانی شود.


مصلحت اندیشی در فوتبال ما همیشه وجود داشته درست بر خلاف فوتبال حرفه ای. پیش تر و به دفعات شاهد بودیم در فوتبال حرفه ای شدیدترین آراء حتی در حساس ترین زمان هم اعلام رسمی شده. سقوط تیم یووه به دلیل تبانی به دسته پایین تر در حالی که برخی از بازیکنان این تیم در اردوی ایتالیا بودند یکی از این موارد بود. 


به هر صورت پرونده این بازی جنجالی به زودی و با اعلام رای از سوی کمیته استیناف بسته می شود. پرسپولیس خواهان دریافت جام از سوی سازمان لیگ برتر شده است اما باشگاه استقلال می گوید بازی باید برگزار شود! استقلال که در روند رسیدگی به پرونده از سوی کمیته انضباطی بازنده اعلام شده بود برای تغییر شرایط به سود خود لایحه دفاعی جدیدی را به کمیته استیناف ارایه داده بود و با ارایه این لایحه امیدوار است رای به تکرار بازی از سوی کمیته استیناف صادر شود.

دیدگاه‌ها