کد خبر : 1551278 | 13 شهریور 1397 ساعت 10:47 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

دومین ستاره المپیاکوس مسافر جزیره شد

در کوچ به ناتینگهام انصاری فرد تنها نیست

رسانه های یونان در تاکید دوباره بر انتقال مهاجم ایرانی به ناتینگهام فارست مدعی شدند یکی دیگر از بازیکنان مازاد المپیاکوس نیز او را در این سفر همراهی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که کریم انصاری فرد جایگاهی در افکار تاکتیکی پدرو مارتینز پرتغالی پیدا نکرد جدایی او از المپیاکوس قطعی شد اما این که ستاره ایرانی فصل آتی را در چه تیمی سپری خواهد کرد ابهامات زیادی را در پی داشت که در نهایت از باشگاه دسته اولی در انگلیس به عنوان مشتری اصلی این بازیکن نام برده شد.

 

1333651


در حالی که پیوستن انصاری فرد به ناتینگهام فارست هنوز به صورت صددرصد از سوی دو باشگاه تایید نشده است رسانه های یونانی با تاکید دوباره روی اخباری که طی چند روز گذشته پیرامون این بازیکن منتشر کردند این بار مدعی شدند گلزن ایرانی در کوچ به شهر ناتینگهام تنها نخواهد بود چون یکی از دوستان نزدیکش در المپیاکوس نیز در این انتقال او را همراهی خواهد کرد.


سایت SDNA امروز نوشت:« کریم انصاری فرد در کنار پاناگیوتیس تاکسیدیس ملی پوش یونانی المپیاکوس که در برنامه مارتینز جایی ندارد در کنار هم به عنوان دو خرید جدید ناتینگهام راهی این تیم انگلیسی خواهند شد تا فصل آتی را در چمپیون شیپ بگذرانند. این انتقال ها به صورت قرضی و یکساله انجام خواهد شد».

دیدگاه‌ها