کد خبر : 1551284 | 13 شهریور 1397 ساعت 11:10 | 31.2K بازدید | 2 دیدگاه

تعجب ازبک ها از دعوت آزمون توسط کی روش

رسانه های ازبکستان با پوشش اخبار بازگشت سرمربی ایران نسبت به اولین فهرست دعوت شده ها به اردوی تیم ملی واکنش های جالبی داشتند.

تعجب ازبک ها از دعوت آزمون توسط کی روش

به گزارش "ورزش سه"، ازبکستان روز 20 شهریور ماه در اولین بازی تدارکاتی پیش از جام ملت های آسیا در تاشکند میزبان ایران خواهد بود از همین رو اخبار و حواشی پیرامون اردوی این رقیب سرشناس مورد توجه رسانه های معتبر این کشور قرار گرفته است.


سایت چمپیونات آسیا با پوشش بازگشت سرمربی پرتغالی به ایران و دعوت 29 بازیکن به اردوی آماده سازی نوشت:« دعوت از سردار آزمون مهاجم 23 ساله باشگاه روبین کازان آن هم بعد از این که او در پایان جام جهانی از بازی های ملی خداحافظی کرده بود نشان می دهد کارلوس کی روش در تلاش برای منصرف کردن این ستاره گلزن از تصمیم جنجالی اش است».

 

1333672


چمیپیونات ازبکستان مدعی شد مسلما با قراردادن نام سردار برای اردوی آماده سازی ایران و رویارویی با ازبکستان آزمون متقاعد شده تا قید خداحافظی را بزند از همین رو هیچ بعید نیست او را در تاشکند با تیم ملی ایران ببینیم.


این سایت در ادامه فهرست 29 نفره تیم ملی را منتشر و مدعی شد 16 لژیونر اروپایی ایران را در سفر به تاشکند همراهی خواهند کرد ضمن این که 13 بازیکن دیگر همگی در ایران شاغل هستند و یک نفر هم هنوز باشگاهی ندارد.

دیدگاه‌ها