کد خبر : 1551314 | 13 شهریور 1397 ساعت 11:18 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

سهرابیان؛ مدافع میانی مورد نظر کی‌روش!

کارلوس کی روش در صحبت های شب گذشته اش، دلیل دعوت از سهرابیان را پتانسیل او برای بازی در چند پست مختلف از جمله دفاع میانی بیان کرد.

سهرابیان؛ مدافع میانی مورد نظر کی‌روش!

به گزارش "ورزش سه"، آرمین سهرابیان عجیب ترین بازیکن حاضر در لیست تیم ملی بود و می توان با قاطعیت او را سورپرایز اصلی کی روش در اولین فهرست پس از جام جهانی نامید. سهرابیان 23 ساله در این فصل دفاع چپ اصلی تیم استقلال بوده اما در هفته های اخیر نمایش هایی متوسط ارائه کرد و عملکردش در مقابل السد با انتقادات هواداران همراه بود.

 

با این حال کی روش، سهرابیان را در بین نفرات مورد نظرش قرار داد و این موضوع انتقاد بسیاری را به همراه داشت. کی روش که شب گذشته در برنامه نود حاضر شده بود، در این باره گفت: او باید پست خود را تثبیت کند ولی می تواند آپشن چند پسته بودن را داشته باشد. تلاش کردم مدافع وسط چپ پا برای تیم ملی پیدا کنم که در چند بازی آخر فصل قبل سهرابیان را بازیکن خوبی دیدم.

 

 

سرمربی پرتغالی تیم ملی در این سال ها تغییر پست های متعددی را داشته که سرآمد آن ها انتقال مهرداد پولادی از هافبک دفاعی به دفاع چپ یا پژمان منتظری از دفاع میانی به دفاع راست در جام جهانی 2014 یا استفاده از کریم انصاری فرد در پست هافبک بود و شاید دفاع چپ استقلال در آینده ای نزدیک به مدافع میانی تیم ملی تبدیل شود.

 

سال گذشته در حالی که شفر وریا غفوری را برای پست هافبک راست می خواست، کی روش برای بازی او در پست دفاع راست پافشاری کرد که این موضوع حواشی مختلفی را هم به وجود آورد. حال باید دید سهرابیان در نهایت چه سرنوشتی خواهد داشت.

 

(عکس از امیرحسین خیرخواه)

دیدگاه‌ها