کد خبر : 1551346 | 13 شهریور 1397 ساعت 13:18 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

از سوادکوه تا ترناوا برای موفقیت دوباره؛

قربانی برای آرامش به کوهستان اسلواکی پناه برد

مهاجم فصل گذشته استقلال با فرار از مشکلات و حواشی تهران لیگ آرام اسلواکی را برای آینده خود انتخاب کرد.

قربانی برای آرامش به کوهستان اسلواکی پناه برد

به گزارش "ورزش سه"، علی قربانی در پایان پیش فصل طولانی و پر حاشیه خود راهی لیگ اسلواکی شد تا لژیونر جدید فوتبال ایران باشد.


اسپارتاک اسلواکی به عنوان مدافع قهرمانی لیگ این کشور را آغاز کرده و در فصل جدید باید در لیگ اروپا به میدان برود اما با گذشت 7 هفته از شروع لیگ، این تیم شرایط خوب فصل گذشته خود را ندارد.


اسپارتاک با 9 امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین، در میانه جدول و در رده هفتم جدول 12 تیمی این کشور قرار دارد و 2 روز قبل نیز در آخرین دیدار خود در لیگ این کشور شکست خورده است.


قهرمان فصل گذشته در اردوی تیم ملی اسلواکی نیز نماینده ای ندارد و البته نباید این موضوع را فراموش کرد که اکثریت بازیکنان ملی پوش اسلواکی در لیگ های معتبر اروپایی مانند ایتالیا، اسپانیا و فرانسه حضور دارند.


ارزش گذاری در نظر گرفته شده برای لیگ این کشور از سوی سایت ترانسفر مارکت بیش 62 میلیون یورو است که مسیر ثروتمند شدن و البته کیفی شدن این لیگ را طی سال های گذشته نشان می دهد.


رادوسلاو لاتال سرمربی اسپارتاک که سابقه حضور در شالکه آلمان را در دوران بازیگری در کارنامه خود دارد، در تابستان تغییرات زیادی در این تیم و به ویژه در خط حمله ایجاد کرده و قربانی تنها بازیکن جذب شده برای خط حمله این تیم نیست. مارک باکوش مهاجم 35 ساله از ویکتوریا پلژن جمهوری چک، دانگوبیچ، سختیرالدزه، پاتریک مالچی و چند چهره دیگر به عنوان بازیکنان جوان و با تجربه به لیست این تیم برای فصل جدید اضافه شدند که این موضوع مطمئنا در نهایت به نفع علی قربانی خواهد بود و این بازیکن می تواند با رقابت با بازیکنان تازه وارد، مسیر آسان تری برای فیکس شدن در تیم خود پیدا کند.


قربانی که فصل گذشته با 6 گل زده در لیگ برتر نمایش قابل قبولی برای استقلال با توجه به دقایق حضور در زمین مسابقه داشت، بعد از کش و قوس های فراوان و مذاکره با چند تیم مختلف ترجیح داد تا فوتبال خود را در کشور آرام  و بدون حاشیه اسلواکی ادامه دهد.


قربانی فصل گذشته در چند مرحله به دلیل اتفاقات فوتبالی روزهای سختی را در استقلال سپری کرد و حالا حضور در یک فوتبال آرام و کم حاشیه برای این بازیکن می تواند فرصت تنفسی برای مهاجم سوادکوهی استقلال باشد.


قربانی با قراردادی دو ساله راهی لیگ اسلواکی شده و حالا امیدوار است تا تجربه حضور در این لیگ متفاوت که شباهت های زیادی به سبک بازی او دارد، تبدیل به سکوی پرتاب قربانی برای بازگشت به ایران شود.

دیدگاه‌ها