کد خبر : 1551350 | 13 شهریور 1397 ساعت 12:39 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

او برای گرفتن پنالتی سخت گیر نیست اما ...

رضایی: نمی دانم چرا پنالتی ما سوخت

مربی ذوب‌آهن می گوید حیدری از آن دست داورانی هستند که خیلی راحت پنالتی می گیرند و در اعلام پنالتی سخت گیر نیستند و تعجب کردم که چطور با وجود نزدیکی به صحنه آن خطا را پنالتی اعلام نکردند.

رضایی: نمی دانم چرا پنالتی ما سوخت 

به گزارش "ورزش سه"، وحید رضایی مربی تیم فوتبال ذوب آهن رضایی درباره بازی این تیم برابر پدیده گفت: بازی خوبی بود و بچه های ما 20، 25 دقیقه اول خیلی خوب کار کردند و موقعیت های خوبی هم به وجود آوردیم و کنترل بازی دست ما بود اما بعد از آن پدیده بازی را در دست گرفت و خیلی خوب توپ را به گردش درآوردند و حفظ توپ کردند. شروع نیمه دوم برخلاف روند بازی ما پنالتی را دادیم، ما قبل از اینکه پنالتی بدهیم موقعیت های خوبی داشتیم ولی روی اشتباه بازیکن خودمان و ایجاد ضدحمله برای حریف آن اتفاق افتاد و حریف موقعیت گلزنی پیدا کرد. دوباره بچه ها به بازی برگشتند و توانستیم گل تساوی را هم به ثمر برسانیم که متاسفانه روی اوت بلند پدیده گل دوم را به ثمر رساند. همه در این بازی تلاش خود را کردند ولی نتیجه بازی اینطور رقم خورد که کاری نمی شود کرد. 


او درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار ذوبی ها و پدیده گفت: آقای حیدری از آن دست داورانی هستند که خیلی راحت پنالتی می گیرند و در اعلام پنالتی سخت گیر نیستند و تعجب کردم که چطور با وجود نزدیکی به صحنه آن خطا را پنالتی اعلام نکردند. وقتی ماریو در محوطه دریبل می زد با تکل بازیکن حریف متوقف شد که آن پنالتی محرز بود اما نمی دانم چطور آن پنالتی گرفته نشد با وجود آنکه قضاوت خوبی از آقای حیدری و برادرشان دیدم اما واقعا تعجب کردم؛ در حالی که همه کسانی که بازی را دیدند حتی خود پدیده ای ها می دانند که آن خطا پنالتی بود. 


او در ادامه گفت: یک درگیری هم در بازی پیش آمد اما چنین برخوردهایی در فوتبال طبیعی است و این به مدیریت داور که چطور اینچنین خطاها را کنترل کند مربوط می شود. در فوتبال چنین چیزهایی پیش می آید و بازی فوتبال بازی برخوردهاست. داور در آن صحنه خیلی خوب مدیریت کرد، بازیکنان را از هم جدا کرد و با کارت زرد جریمه شان کرد. اما آن صحنه ربطی به این صحنه نداشت. به نظرم پنالتی و کارت قرمز مستقیم حکمی بود که داور باید آن را در زمین اجرا می کرد چون نفر آخر و نزدیکترین فرد به صحنه بود. نمی توانم بگویم اشتباه کرد، یا ندید چون وقتی شما صحنه و جاگیری داور را نگاه می کنید متعجب می شوید که چرا داور پنالتی نگرفت. 


وی در رابطه با حساسیت بازی هم گفت: بالاخره همه بازی های لیگ حساس است و نمی توان گفت که بازی را متمایز کرد و گفت این بازی آسان است. حالا آن هم این بازی که مصاف صدرنشین جدول این فصل و تیم ذوب آهن که تیم دوم ایران است قرار بود با یکدیگر بازی کنند. 


او درباره نتایجی که ذوب آهن در این چند بازی باتوجه به عملکرد خوب کسب کرده هم گفت: ما خوب بازی می کنیم ولی خوب بازی کردنمان باید منجر به امتیازگیری شود. بچه هایمان خیلی با کیفیت کار می کنند و عالی توپ ها را در زمین به گردش می آوردند، جزو تیم هایی هستیم که مالکیت توپمان بالاست و در هر بازی سه، چهار موقعیت گل به وجود می آوریم ولی باید از این موقعیت ها هم استفاده کنیم و هم بتوانیم نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم.

دیدگاه‌ها