کد خبر : 1551363 | 13 شهریور 1397 ساعت 13:26 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح باشگاه درباره تعطیلی تمرین پرسپولیس

تمرینات پرسپولیس برای دومین روز طی هفته اخیر با تعطیلی همراه شد تا شایعاتی در خصوص مشکلات زمین تمرینی این تیم شکل گیرد.

توضیح باشگاه درباره تعطیلی تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی قنبرپور، سرپرست تیم پرسپولیس درباره تعطیلی تمرین امروز سرخپوشان گفت: تغییر برنامه بازی ما برابر نساجی تاثیری در کیفیت عملکرد تیم در این بازی ندارد ولی از جهت تاثیر آن روی شرایط ریکاوری و آماده سازی تیم برای بازی با الدحیل مهم بود که با همکاری باشگاه نساجی و پیگیری و اقدام سازمان لیگ محقق شد.


وی ادامه داد: بچه‌های ما برای دیدار رفت با الدحیل به جهت برنامه بازی‌های لیگ و پروازهای متعدد که اجتناب ناپذیر بود، تحت فشار بودند و حالا طبیعی است که برای بازی برگشت چه از این جهت و چه از جهت آنکه در آزادی به میدان می‌رویم شرایط بهتری خواهیم داشت.


قنبرپور همچنین درباره وضعیت زمین ورزشگاه شهید کاظمی با توجه به تعطیلی تمرین روز یک‌شنبه اینطور توضیح داد: مساله به بلندی چمن مربوط می‌شد که این هم ناشی از خراب شدن دستگاه چمن زن بود. این مشکل تا همان شب برطرف شد که تیم روز دوشنبه بدون هیچ مشکلی تمرین خود را انجام داد و در حال حاضر هم برای انجام تمرین تیم شرایط مطلوب دارد. همچنین اقداماتی در دست است تا با توجه به در پیش بودن شش ماه دوم سال، شرایط زمین و چمن در صورت بارندگی‌ها به شکل مطلوبی حفظ شود.


وی درباره لغو تمرین امروز نیز گفت: لغو تمرین امروز سه‌شنبه هم با توجه به تغییر برنامه بازی انجام شد. چنانکه تعداد جلسات تمرین در هفته آینده نیز تغییر کرده است.

دیدگاه‌ها