کد خبر : 1551369 | 13 شهریور 1397 ساعت 13:43 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

نگچی منتظر چراغ سبز پورموسوی؛

جام حذفی، بهترین فرصت برای سومین برزیلی فولاد

تیم فولاد در جام حذفی باید با مس شهر بابک روبرو شود و به نظر نمی رسد کار خیلی سختی داشته باشد.

جام حذفی، بهترین فرصت برای سومین برزیلی فولاد

به گزارش ورزش سه، رقابت های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی دیروز قرعه کشی شد و تیم های لیگ برتری هم نخستین حریفان خود در این جام را شناختند.

 

بر اساس قرعه، تیم فولاد باید به مصاف مس شهر بابک برود. این تیم در دسته سوم فوتبال ایران حضور دارد و به دلیل اینکه بازی در اهواز برگزار می شود، به نظر نمی رسد شاگردان پورموسوی کار چندان سختی برای صعود به جمع 16 تیم برتر داشته باشند.

 

فولاد همچنین در این بازی فرصت مهمی در اختیار دارد تا از نیمکت نشینان خود بهره ببرد. در هفته های ابتدایی فشارهای مختلفی روی کادر فنی فولاد وارد شده و همین مسئله باعث ریسک کم پورموسوی در تصمیمات خود و استفاده از بازیکنان ذخیره شده است. او حالا در بازی جام حذفی این موقعیت را خواهد داشت تا از نفرات نیمکت نشین تیم خود رونمایی کند.

 

یکی از بازیکنانی که مترصد این فرصت بوده و کم کم باید شاهد حضورش در ترکیب فولاد باشیم، نگچی لوپز لایوریندو است. مدافع بلندقامت برزیلی که در ابتدای این فصل به فولاد پیوسته، در تمرینات عملکرد خوبی داشته اما کادر فنی فولاد به دلیل حساس بودن پست بازی او، با کمترین ریسک در قبال این برزیلی رفتار کردند و در نظر داشتند که پس از حاصل شدن هماهنگی لازم با سایر نفرات و البته آداپته شدن در هوای اهواز، از او در ترکیب  استفاده کنند.

 

حالا پس از مصدومیت شدید عبدالله کرمی و عملکرد نه چندان خوب گزینه جایگزین او، بهترین فرصت برای نگچی ایجاد شده که با پیراهن قرمز فولاد بازی در ایران را تجربه کند و به ترکیب اصلی این تیم هم اضافه شود.

 

فولاد در خط حمله لوسیانو پریرا را در اختیار دارد که یکی از خارجی های خوش سابقه لیگ محسوب می شود. همچنین وینسیوس سوارز تارتا دیگر خرید این فصل سرخ های اهواز است که در خط هافبک بازی می کند و تا کنون نمایش های خوبی در هفته های ابتدایی لیگ داشته است.

دیدگاه‌ها